آشنایی کامل با انواع کارت ویزیت که درمجموعه چاپخانه دیجتال کهن چاپ می شوند



کارت ویزیت,انواع کارت ویزیت

کارت ویزیت

 

آشنایی کامل با انواع کارت ویزیت که درمجموعه چاپخانه دیجتال کهن چاپ می شوند:

تهیه کارت ویزیت یکی از مواردی است که کسب و کارها باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند تا بتوانند کسب و کار خود را به خوبی به دیگران معرفی کنند. در این مسیر آشنایی با انواع کارت ویزیت می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد چرا که شما می توانید با آشنایی بیشتر با انواع کارت ویزیت اطلاعات کاملی را درباره آن ها بدست بیاورید و گزینه مناسبی را برای خرید خود انتخاب کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره انواع کارت ویزیت صحبت کنیم و نکات بسیار جالبی را در این خصوص بیان کنیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید.

 

آشنایی با متریال های مختلف انواع کارت ویزیت

یکی از دسته بندی هایی که برای کارت ویزیت وجود دارد دسته بندی این محصولات بر اساس متریالی است که برای چاپ آن ها استفاده می شود. همانطور که می دانید امروزه از متریال های مختلفی برای چاپ کارت ویزیت استفاده می شود که هر یک از آن ها دارای مزایای خاص خود می باشند.

 

معمولا از انواع کاغذها و متریال ها برای چاپ این محصولات استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به پی وی سی، کاغذ گلاسه، سلفون، لمینت و .... اشاره کرد که هر یک از آن ها دارای مزایای خاص خود می باشند. یکی از نکات بسیار مهمی که در خصوص این متریال ها باید بدانید این است که روکش این متریال ها می تواند هم به صورت مات و هم به صورت شفاف باشد که هر یک از این دو دارای زیبایی های خاص خود هستند و در مواردی کاربرد دارند.

 

کارت ویزیت لمینت

یکی از معروف ترین انواع کارت ویزیت که امروزه دارای کاربردهای زیادی است و بسیاری از کسب و کارها از این نوع کارت ویزیت استفاده می کنند کارت ویزیت لمینت می باشد. کارت ویزیت های لمینت خود دارای انواع مختلفی هستند. یکی از مهمترین ویژگی های این مدل از انواع کارت ویزیت این است که در ابعاد مختلفی به چاپ می رسند و شما می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود طرح های مختلف را به راحتی روی آن ها به چاپ برسانید.

 

از دیگر ویژگی های کارت ویزیت لمینت می توان به این موضوع اشاره کرد که این کارت ویزیت ها دارای ضخامت بالایی هستند و به همین علت نیز به سادگی در دست مشتریان شما خراب نمی شوند و مشتریان می توانند برای مدت زمان طولانی آن ها را نگه دارند. امروزه این نوع از انواع کارت ویزیت را با نام کارت ویزیت عابر بانکی نیز می شناسند که دلیل این نامگذاری ضخامت بالای کارت ویزیت های لمینت است. شما می توانید هم از روکش های مات و هم از روکش های براق برای کارت ویزیت لمینت استفاده کنید و از مزایای این دو روکش بهره مند شوید.

 

کارت ویزیت,کارت ویزیت لمینت

کارت ویزیت لمینت

 

انواع کارت ویزیت لمینت

یکی از انواع کارت ویزیت لمینت، لمینت برجسته است که در کنار زیبایی فوق العاده ای که دارد کیفیت بالایی نیز به شما ارائه می دهد و می تواند یک گزینه ایده آل برای شرکت های بزرگ و لوکس به شمار بیاید. شما در این کارت ویزیت ها باید طرح مد نظر خود را روی کاغذهای مخصوص پیاده سازی کنید و سپس طرح شما به صورت کاملا برجسته روی کارت ویزیت به چاپ می رسد. هزینه چاپ این کارت ویزیت کمی بالا است ولی کیفیت و زیبایی آن باعث می شود تا بسیاری از افراد کارت ویزیت خود را به این شکل به چاپ برسانند. کارت ویزیت لمینت طرح موج یکی دیگر از انواع کارت ویزیت لمینت است که در آن تنها دو گوشه از کارت ویزیت شما گرد شده است که این طرح باعث زیباتر شدن کارت ویزیت شما می شود. دوام و طول عمر کارت ویزیت های لمینتی طرح موج بسیار بالا است و این موضوع را نیز می توان یکی دیگر از ویژگی های مهم این کارت ویزیت ها دانست.

 

کارت ویزیت,کارت ویزیت پی وی سی

کارت ویزیت پی وی سی

 

کارت ویزیت پی وی سی

کارت ویزیت پی وی سی یکی از محبوب ترین انواع کارت ویزیت است که امروزه بسیاری از کسب و کارهای مختلف از آن استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند می شوند. چاپ این مدل از انواع کارت ویزیت بسیار متفاوت است و همین عامل نیز باعث می شود تا محصول نهایی هم از زیبایی بسیار زیادی برخوردار باشد و هم کیفیت بالایی داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی های کارت ویزیت پی وی سی مقاومت بسیار بالای این محصول در برابر شکستگی و خم شدن است که باعث می شود تا یک کارت ویزیت بسیار مناسب برای کسب و کار شما باشد. این کارت ویزیت ها را نیز می توان هم به صورت شفاف و هم به صورت مات به چاپ رساند که هر یک از این دو مدل دارای زیبایی های خاص خود می باشند.

 

کارت ویزیت,کارت ویزیت پی وی سی

کارت ویزیت سلفون

 

کارت ویزیت سلفون یکی دیگر از انواع کارت ویزیت

این کارت ویزیت ها شباهت بسیار زیادی به کارت ویزیت های لمینت دارند و تنها تفاوت آن ها در این است که در کارت ویزیت سلفون از یک پوشش سلفونی استفاده شده است که این پوشش به میزان زیادی زیبایی این کارت ویزیت ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. شما می توانید این کارت ویزیت ها را به راحتی در انواع مختلف مانند سلفون دورگرد، چهارگوش، مخملی و .... سفارش دهید. معمولا برای چاپ این مدل از انواع کارت ویزیت از کاغذ گلاسه استفاده می شود ولی در برخی از موارد از متریال های دیگر نیز برای به چاپ رساندن این کارت ویزیت ها استفاده می شود. شیک بودن و مقاومت بسیار بالا از جمله مهمترین ویژگی های این مدل از کارت ویزیت ها به شمار می آید.

 

کارت ویزیت,مدل های کارت ویزیت

مدل های کارت ویزیت

 

سایر مدل های کارت ویزیت

کارت ویزیت گلاسه یووی یکی از ارزان ترین انواع کارت ویزیت می باشد که استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید آن را هم به صورت تک رو و هم به صورت دو رو به چاپ برسانید. کارت ویزیت کتان امباس نیز یکی دیگر از مدل های کارت ویزیت است که معمولا روی کاغذهایی با رگه های افقی و یا عمودی به چاپ می رسد و دارای زیبایی ظاهری فوق العاده ای می باشد. این کارت ویزیت ها در کنار زیبایی و سادگی دارای بافت مناسبی نیز می باشند و از قیمت خوبی نیز برخوردار هستند و به همین علت نیز امروزه بسیاری از کسب و کارهای مختلف از جمله پزشکان ، آرایشگاه ها ، کارت های پرسنلی افراد ، شرکت های خدمات بسته بندی اثاثیه منزل ، باربری ، اتوبار، فروشگاه ها و...  این کارت ویزیت را برای تبلیغات انتخاب می کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024