بهترین ساعت دیواری برای اتاق خواب



بهترین ساعت دیواری برای اتاق خواب

 

اتاق خواب شما، آرامش بخش ترین فضای خانه تان است و حتما دوست ندارید که بعد از خریدن ساعت دیواری از انتخابتان پشیمان شوید! بنابراین هنگام انتخاب ساعت مناسب برای این مکان، باید دقت زیادی به خرج داده تا ساعت شما مثل نگینی روی دیوار اتاق خوابتان بدرخشد. پس پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید، این مقاله را که یک راهنمای کامل برای انتخاب ساعت دیواری اتاق خواب است بخوانید و نکاتی که گفته شده را حتما رعایت کنید.

 

ویژگی‌های بهترین ساعت دیواری برای اتاق خواب

1. بی‌صدا بودن موتور

شاید شما هم از آن دسته آدم هایی باشید که صدای تیک تاک ساعت اذیتتان می‌کند! به شخصه که برای من صدای ساعت خیلی آزاردهنده هست و صدای تیک تاک آن خوابیدنم را برایم مشکل می‌کند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید پیشنهاد می‌کنم ساعت های بدون عقربه را خریداری کنید. البته ساعت هایی که عقربه آنها به صورت گردش دائم وجود دارد و دیگر تیک تاک نمی‌کنند نیز مناسب اند.

 

2. طراحی ساده و آرامش‌بخش

اتاق خواب فضایی است که شما می‌خواهید نهایت آرامش را در آن تجربه کنید. بنابر این طراحی ساعت باید این حس را القاء کند و همچنین با دکوراسیون اتاق خواب همخوانی داشته باشد. استفاده از ساعت هایی با گوشه های گرد به جای تیز پیشنهاد می‌شود.

 

3. خوانایی اعداد و عقربه ها

خاطره جالبی برایتان بگویم. یک بار ساعتی را برای اتاق خواب خریدم که در هنگام خرید فکر می‌کردم خیلی شیک است که واقعاً هم جلوه خیلی خوبی داشت. ولی هنگامی که به دیوار نصب کردم و از فاصله بیشتری به آن نگاه کردم دیدم اعدادش اصلاً مشخص نیست و علتش، هم رنگ بودن اعداد با زمینه که جفتتشان رنگ روشن داشتند بود.

پس طبق یک قائده کلی یادتان باشد که رنگ اعداد و عقربه ها باید با رنگ زمینه ساعت در تضاد باشد و به راحتی قابل دیدن باشند. بعضی از ساعت ها نیز وجود دارند که عقربه های شب رنگ دارند که برای دیدن عقربه ها در شب بسیار کاربردی و زیبا هستند.

 

4. قابلیت تنظیم نور

بعضی از ساعت ها که نور بلک لایک پشت آن به کار می‌رود یا داخل صفحه اصلی ساعت نور وجود دارد قابلیت تنظیم نور دارند. این امکان باعث می‌شود بتوانید در شب نور دلخواهتان را تنظیم کنید که بیشترین حس آرامش و راحتی را با آن دارید.

 

5. قیمت مناسب

ساعتی که خریداری می‌کنید باید با توجه به ارزش آن قیمت مناسبی داشته باشد. ساعت هایی که در ساختشان از متریالی مثل چوب استفاده شده قیمت بالاتری دارند. همچنین نوع چوب و دست ساز بودن آن هم میتواند قیمتش را افزایش دهد.

 

6. قابلیت نمایش تاریخ و سایر اطلاعات

بعضی از ساعت ها نیز وجود دارند که قابلیت نمایش اعداد و اطلاعات مختلف را دارا هستند. این نوع ساعت ها معمولا دیجیتالی بوده یا به صورت نور های LED روی ساعت نمایش داده می‌شوند.

 

7. استفاده از رنگ های مناسب

به دلیل اتاق خواب محل آرامش است، ساعت دیواری باید رنگ هایی که این احساس را منتقل می‌کنند داشته باشد. رنگ هایی مثل بژ، سفید، آبی پاستل، خاکستری طوسی و صورتی انتخاب‌های خوبی هستند. این رنگ ها حس صمیمیت، آرامش و راحتی را به اتاق خواب شما منتقل می‌کنند.

 

انواع ساعت دیواری مناسب برای اتاق خواب 

ساعت دیواری چوبی

یکی از متداول ترین مدل های ساعت دیواری ساعت های چوبی عقربه ای هستند که در طرح و رنگ های مختلفی بازار وجود دارند. نکات مهم در انتخاب این نوع ساعت یکی بی صدا بودن موتور آن است و همچنین از جایی آن را خریداری کنید که کیفیت چوب بالایی داشته باشد وگرنه پس از مدتی دچار پوسیدگی و تغیر رنگ می‌شود. یکی از برند های بسیار معتبر این نوع ساعت، النسی هست که ساعت های بسیار با کیفیت و خاصی دارد و پیشنهاد می‌کنم برای دیدن جدید ترین مدل های ساعت دیواری چوبی اش سایتشونو چک کنین.

 

ساعت دیواری فلزی

این نوع ساعت ها مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و خوردگی از خود نشان می‌دهند و در مدل های مختلفی عرضه می‌شوند. نکته مهم این است که از بین مدل های مختلف ساعتی انتخاب کنید که خاص به نظر برسد و قبلاً جایی دیده نشده باشد.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله ویژگی های ساعت دیواری مناسب اتاق خواب را توضیح دادیم و بهترین مدل های آن را معرفی کردیم. در آخر پیشنهاد می‌کنیم که با توجه به دکوراسیون اتاق خواب سعی کنید مدلی خلاقانه و خاص انتخاب کنید و از جایی خرید کنید که قیمت های مناسب و تنوع بالایی داشته باشد.

 

یکی از بهترین برند هایی که می‌توانم معرفی کنم برند النسی است که جهت خرید بدون واسطه و ارزان مشتریان فروشگاه اینترنتی مخصوص خودش را دارد که می‌توانید جدیدترین مدل های ساعت دیواری مناسب برای اتاق خوابتان را از میان آنها انتخاب کنید و هرجای ایران که باشید در زودترین زمان ساعت زیبایتان در دستان شماست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024