بارش 30 سانتی‌متری برف در ارتفاعات چادگان



اخبار,اخبار اجتماعی,برف

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان گفت: بارش برف طی دو روز گذشته در شهرستان چادگان به 20 سانتی‌متر رسید.

حیدرعلی عویدی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: میزان بارش برف دو روز اخیر در محورهای بخش مرکزی و محور چادگان به اصفهان و چادگان به داران 20 سانتیمتر و در ارتفاعات به 30 سانتی‌متر می‌رسد.

 

وی افزود: تعداد 3 خودرو در عملیات برف‌روبی و چهار دستگاه در عملیات شن و نمک‌پاشی فعالیت دارند به طوری که کلیه محورهای اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد به صورت روان صورت می‌گیرد ولی با توجه به وضعیت جاده‌ها و برودت هوا رانندگان عزیز نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار مشکلات جاده‌ای نشوند.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان بیان داشت: با بارش برف اکیپ‌های راهداری و خودروهای شن و نمک‌پاش در محورها مستقر هستند تا خدمات‌رسانی کنند؛ از رانندگان انتظار می‌رود وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ، لباس گرم، خوراک فاسد نشدنی، تسمه‌های ضروری اتومبیل مجهز کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافرانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند جهت اطلاع از وضعیت جاده‌های شهرستان قبل از عزیمت با شماره تلفن اداره راهداری شهرستان چادگان به شماره 57723970 تماس حاصل کنند تا ضمن آگاهی از وضعیت محورهای این شهرستان در محورهای برف‌گیر چادگان دچار مشکل نشوند.

 

 

عویدی عنوان کرد: طی بارندگی‌های دو روز گذشته 300 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان چادگان با کلیه وسایل اکیپ‌های راهداری در محورهای شهرستان برف‌روبی شد و همچنین 130 تن شن و نمک‌پاشی شد؛ هم‌اکنون اکیپ‌های راهداری در محورهای برف‌گیر شهرستان مستقر هستند تا مسیرهای برف‌گیر را کنترل و مدیریت کنند.

 

به گزارش فارس، کلیه راه‌های شهری و روستایی شهرستان چادگان باز و تردد به راحتی انجام می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------