ظرفیت کاروان‌های حج 96 تکمیل شد/ قاضی‌عسگر: برخی هنوز به‌دنبال تحریک و فضاسازی علیه حج هستند



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,مکه

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام کاروان های حج تمتع سالجاری سراسر کشور خبر داد.

 به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در نشست شورای برنامه ریزی این سازمان با تاکید بر ادامه روند انجام کارهای حج 96، گفت: تمامی بخش های مربوط برای برگزاری حج 96 در آمادگی کامل به سر می برند.

 

وی گفت: با وجودی که ظرفیت کاروان های حج تکمیل شده است و حتی گروهی هم بعنوان رزرو ثبت نام کرده اند ولی متاسفانه عده ای دنبال تحریک و فضاسازی علیه حج هستند.

 

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه عده ای موجی را که در داخل کشور علیه فریضه حج راه انداخته بسیار خطرناک است، گفت: روز گذشته در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای منا مطالبات آنها مطرح و توضیحات لازم ارائه شد.

 

وی در ادامه گفت: در روزهای اخیر عده ای فضای تلخی علیه حج و سازمان حج و زیارت بوجود آورده و برخی رسانه ها درآستانه برگزاری حج به دنبال فضاسازی علیه این فریضه بزرگ و تاثیرگذار دینی هستند.

 

قاضی عسکر با تاکید بر اینکه براساس تصمیم نظام، کارهای حج 96 طبق روال عادی با قوت دنبال خواهد شد، گفت: تفاهم نامه امضا شده با وزارت حج عربستان، همچنان با قوت درحال پیگیری است و مجموعه نظام باید پشتیبان تصمیم اتخاذ شده باشند تا این فضای منفی شکسته و جلوی تبلیغات علیه فریضه حج گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درادامه این نشست برلزوم تقویت هرچه بیشترفضای صمیمانه موجود میان بعثه و سازمان حج تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر هفته حج شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------