"رعنا" به کلاس درس بازگشت



اخبار,اخبار اجتماعی,رعنا

مددکار نیره پور افغان (قربانی اسید پاشی در روستای همت‌آباد شهرستان بم) گفت: نیره افغان پور (رعنا) پس از عمل جراحی وضعیت مطلوبی دارد و بخیه‌های محل جراحی کشیده شده و برای حضور در کلاس درس به محل سکونت خود برگشته است.

نیره ولندیاری اظهار کرد: در حال حاضر رعنا به روستای همت آباد که محل سکونت وی است،‌ برگشته تا در کنار پدر بزرگ و مادر بزرگ مادری خود باشد و ادامه تحصیل بدهد. رعنا هنوز نیازمند عمل‌های بیشتری است، اما لبش به حالت اولیه قبل از اسید پاشی برگشته و کشیدگی پوست زیرگلویش بهتر شده که نشان از روند بهبودی دارد.

مددکار یک موسسه خیریه در کرمان که رعنا را برای ادامه درمان در اصفهان همراهی می‌کرد، ادامه داد: هفته آینده رعنا روند درمانی خود را در کرمان مجدداً آغاز می‌کند و دکتر "اصحاب‌یمین" او را در کرمان زیر نظر خواهد داشت.

 

پزشکان اعلام کردند برای ادامه درمان رعنا، سن او باید بیشتر باشد تا هم توان جسمی بالاتری داشته باشد و هم اعضای بدنش مانند بینی و چشم فرم کامل خود را بگیرد و سپس درمان ادامه یابد زیرا چشم راست او نیازمند یک چشم مصنوعی است.

نیره افغان‌پور (رعنا) به همراه مادرش سمیه مهری اواخر اردیبهشت سال 90 در روستای همت آلباد شهرستان بم توسط پدرش مورد اسیدپاشی قرار گرفت. وی، 29 مهر توسط تیم پزشکی سازمان قربانیان جنگ و خشونت‌های اجتماعی(ISAWV) مورد جراحی قرار گرفت.

اخبار اجتماعی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------