هشدار قرمز هواشناسی برای ۵ استان | این محور شمالی یکطرفه شد



پیش بینی وضع هوا،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
سازمان هواشناسی کشور برای ۵ استان هشدار قرمز صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی کشور برای ۵ استان هشدار قرمز صادر کرده است و در آن‌ استان‌ها احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

 

مهر در خبری نوشت: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، امروز (۲۹ اسفند) برای خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری هشدار قرمز صادر کرده است و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در این استان‌ها وجود دارد.

 

همچنین امروز فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، مرکز کشور، دامنه‌های البرز شرقی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور سبب بارش باران و باد شدید موقت خواهد شد.

 

امروز نیز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 

این محور شمالی یکطرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سرگرد محمد احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور تخلیه بار ترافیکی در استان های البرز و تهران تردد خودرو ها از منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شد.

این محور ارتباطی پرتردد کشور شامگاه روز گذشته به علت ریزش کوه مسدود شده بود و به چندین خودرو خسارت مالی وارد شد.

 

با آغاز موج اول سفرهای نوروزی، وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در جاده کندوان، آزاده راه تهران شمال و هراز را در زمان حاضر سنگین اعلام شده است.

 

بارش باران در جاده‌های این۲۰ استان
رئیس مرکز اطلاعات و پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور خبر داد.

 

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده مشا و حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده وانا و آزادراه قزوین ـ رشت محدوده رستم آباد نیمه سنگین است.

 

وی افزود: تردد در محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج ـ قزوین حدفاصل پل کردان تا هشتگرد و حدفاصل زیاران تا محمدیه نیمه سنگین است.

 

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان، مرکزی، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گزارش شده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------