آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

بازداشت دو کارمند شهرداری بندر امام خمینی به دلیل فساد



اختلاس در بندر امام خمینی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات کارکنان شهرداری بندر امام (ره)، ۲ نفر دیگر از کارمندان این دستگاه با دستور قضایی بازداشت شدند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمدرضا جعفری اصل پنجشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: این اقدام در راستای مبارزه قاطع دادگستری استان با مفاسد اقتصادی انجام شده است و اتهامات متهمان بازداشت شده را تخلفات مالی است.

 

وی با اشاره به اینکه جمع بازداشت‌شدگان تاکنون به ۶ نفر رسیدند، افزود: بازداشت‌شدگان متهم به ارتکاب تخلفات و فساد گسترده مالی هستند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات برای کشف ابعاد این پرونده و شناسایی عوامل دخیل در موضوع، تحت نظر معاون دادستان در حال انجام است.

 

وی تصریح کرد: این دادستانی بدون اغماض و چشم‌پوشی با فساد و مفسدین چه مردم عادی باشد و چه کارگزار حکومتی برخورد می‌کند، البته به فساد فردی که کارگزار نظام است قاطعانه‌تر و بدون مماشات رسیدگی می‌شود.

 

به گزارش ایرنا، در چند روز اخیر نیز یکی از کارکنان اداره بنادر و دریانوردی بندر امام (ره) نیز به دلیل اختلاس بازداشت شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------