چند درصد دانشجویانی که با هم ازدواج می کنند، طلاق می گیرند؟



اخبار,اخبار اجتماعی ,ازدواج دانشجویی

 

اخبار اجتماعی - چند درصد دانشجویانی که با هم ازدواج می کنند، طلاق می گیرند؟

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت: طبق پژوهشی که در سال 92 بین 300 هزار زوجی که بین 5 تا 6 سال گذشته ازدواج کرده ‌بودند، با پیگیری ثبت احوال انجام گرفت، متوجه شدیم آمار طلاق این زوجین زیر 2 درصد بوده است که نسبت به آمار طلاق جامعه بسیار پایین‌تر است و این آمار پایین نشان از موفقیت این ستاد در امر ازدواج موفق است.

مهدی غلامی مقدم با اشاره به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی استان در سال تحصیلی جدید، گفت: در سه ماه تابستان برنامه‌ریزی‌های این ستاد انجام می‌گیرد و دو اولویت جدید از سال تحصیلی آینده به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی اضافه خواهد شد.

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت: اولویت نخست ارتباط با زوج‌های سال گذشته و اولویت دوم این ستاد پرداختن به مقوله ازدواج دانشجویان مجرد است.

او گفت: با توجه به وقفه یک ساله در برگزاری برنامه‌های این ستاد، بالغ بر 3000 زوج در برنامه‌های این ستاد ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند.

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه «برخی از افراد می‌خواهند تعداد اندک طلاق در بعضی از دانشگاه‌های استان را زیاد و به کل استان خراسان رضوی تعمیم دهند» گفت: در بعضی از دانشگاه‌ها اگر در کلاسی بین دو نفر طلاق اتفاق افتاده باشد، بعضی این تعداد را به کل دانشجویان نسبت می‌دهند.
اخبار اجتماعی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------