بازجويي از 191هزارمظنون برای پرونده اسيدپاشي



اخبار,اخبار اجتماعی , پرونده اسيدپاشي

 

اخبار اجتماعی - معاون امنيتي انتظامي وزير کشور تشريح کرد:
بازجويي از 191هزارمظنون برای پرونده اسيدپاشي

معاون امنيتي انتظامي وزير کشور گفت: براي دستگيري عامل يا عوامل اسيدپاشي اصفهان ما حدود 191 هزار نفر را بررسي کرده‌ايم.

به گزارش آريا، حسين ذوالفقاري صبح دیروز (شنبه)در حاشيه نشست خبري خود در وزارت کشور درباره آخرين وضعيت پرونده اسيدپاشي اصفهان، اظهار کرد: ما کساني که مشکل رواني داشته،‌ در معرض طلاق بوده‌اند يا حتي موتورسواران مشکي‌پوش را مورد بررسي قرار داده‌ايم. اکنون ما 191 هزار نفر را مورد بررسي قرار داده و به تعداد 100 هزار نفري از مظنونان رسيده‌ايم.

وي همچنين خاطرنشان کرد: اقداماتي را که ما در اين پرونده انجام داده‌ايم به اندازه صدها پرونده ديگر بوده است. من در حال حاضر نمي‌توانم بگويم اين پرونده چه زماني به نتيجه مي‌رسد. يکي از مشکلات ما در اين پرونده اين است که قربانيان ممکن است يک فردي را شناسايي کنند، اما بعداً نظر خود را عوض کنند.

ذوالفقاري در ادامه با بيان اين‌که ما براي به نتيجه رساندن اين پرونده جدي بوده و هيچ‌گونه مماشات يا ملاحظه‌اي نداريم، اظهار کرد: وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه با بسيج و نيروي انتظامي هماهنگ هستند. رسيدگي به اين پرونده نيز مطالبه روساي سه قوه است. ما به محض اين‌که به نتيجه برسيم حتماً اطلاع‌رساني مي‌کنيم. ما در حال حاضر به صورت هفتگي گزارش‌هاي خود را به دستگاه‌هاي مرتبط ارسال مي‌کنيم.

وي در پايان با بيان اين‌که در اين پرونده تمام فرضيه‌ها بررسي شده است، اظهار کرد:ما حتي جغرافياي مختلف را بررسي کرديم. البته تاکنون به اين نتيجه نرسيديم که ممکن است اين اقدام از خارج از کشور برنامه‌ريزي شده باشد.
اخبار اجتماعی - آريا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------