پیش بینی وضعیت هوا در روزهای آینده



اخبار,اخبار اجتماعی ,هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - هواشناسی: هفته آینده تهران بارانی می شود/ افزایش دما در شمال کشور

به سبب وزش بادهای گرم جنوبی از ظهر فردا شاهد افزایش دمای هوا در سواحل شمالی کشور بویژه گیلان خواهیم بود، ضمن آنکه دمای هوا در نیمه غربی کشور نیز افزایش می‌یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: بر همین اساس اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه هفته آینده بارش پراکنده باران در کلانشهر تهران دور از انتظار نخواهد بود.

فریبا گودرزی در گفت‌‌وگو با فارس درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت:‌ هم‌اکنون سامانه بارشی فعال در کشور در حال خروج است به طوری که فعالیت این سامانه محدود به استان خراسان رضوی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد:‌ از ساعت بعدازظهر امروز از میزان بارش‌ها کاسته می شود و این سامانه بارشی از شرق کشور خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: به سبب وزش بادهای گرم جنوبی از ظهر فردا شاهد افزایش دمای هوا در سواحل شمالی کشور بویژه گیلان خواهیم بود، ضمن آنکه دمای هوا در نیمه غربی کشور نیز افزایش می‌یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه دمای هوا مجددا بر سواحل شمالی کشور طی روز شنبه با کاهش روبرو خواهد شد، بیان داشت: امروز و فردا به لحاظ جوّی پدیده قابل توجه‌ای در کشور رخ نخواهد داد.

گودرزی به ورود سامانه بارشی ضعیف طی روز شنبه از سمت غرب به کشور خبر داد و بیان داشت: بر همین اساس شاهد آغاز بارندگی‌ها در غرب کشور خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز به سبب ورود این سامانه بارشی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

گودرزی درباره شرایط جوی تهران نیز گفت:‌ آسمان تهران امروز کمی ابری است و در پاره‌ای از نقاط شاهد مه رقیق خواهد بود. این درحالی است که فردا آسمان این کلانشهر نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشینه امروز و کمینه صبح فردای دمای هوای تهران به ترتیب 10 و 3 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: در اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه هفته پیش‌رو بارش باران در پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.
اخبار اجتماعی - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------