پیش‌بینی وضعیت هوای تهران در روزهای آینده



اخبار,اخبار اجتماعی ,پیش‌بینی وضعیت هوای تهران

هوای کنونی تهران قسمتی ابری با بیشینه دمای 38 و کمینه دمای 26 درجه سانتیگراد در 24ساعت گذشته اعلام شده است.

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور امروز دوشنبه اعلام کرد: هوای اهواز ناسالم و کلان شهرهای اراک، تهران، کرج، مشهد، اصفهان و تبریز در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست، بر اساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده است، وضعیت تحلیل گرد و غبار کشور از ساعت هشت صبح 11 تا هشت صبح 12 مرداد به دلیل وجود پوشش ابر در حال عبور در نواحی شمال غربی و بخش هایی از جنوب شرقی کشور امکان پذیر نبود.

از حدود ساعت 17 روز گذشته گرد و غبار محلی در مناطق کوهستانی و کوهپایه های آن و مرکز و شمال شرقی کشور پدیدار شد، این پدیده تا اوایل صبح امروز کمی افزایش غلظت داشت و تا صبح امروز تغییر محسوسی در آن مشاهده نشده است.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو به خبرنگار علمی ایرنا گفت:سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه (14 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 11 درصد است.

وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران قسمتی ابری با بیشینه دمای 38 و کمینه دمای 26 درجه سانتیگراد در 24ساعت گذشته اعلام شده است.

آزادی گفت:هوای تهران برای 24 ساعت اول کمی ابری گاهی وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر، 24 ساعت دوم کمی ابری دربعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد و 24 ساعت سوم کمی ابری دربعدازظهر وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی شده است.

به گفته وی، دمای کنونی تهران 36 درجه سانتی گراد، هوا قسمتی ابری و جهت باد جنوب غربی گزارش شده است.

 

اخبار اجتماعی -  ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------