دنبال گزینه کشوری برای شهرداری اصفهان نیستیم



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,شهرداری اصفهان

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آقایان ابطحی و نوروزی دو گزینه نهایی شهرداری اصفهان هستند که از بین این دو در روز سه شنبه یکی بر مسند شهرداری اصفهان خواهد نشست، سعی می شود که بر روی یکی از این دو نفر اجماع باشد. 

کوروش محمدی در گفت‌و گو با  ایسنا، اظهار کرد: طبق اصول شامگاه گذشته از میان چهار گزینه یک نفر انصراف داد و بر اساس رای گیری قدرت الله نوروزی و سیدمهدی ابطحی انتخاب شدند تا فرآیند انتخاب شهردار به مرحله پایانی برسد.

 

وی افزود: بر اساس قرار گذاشته شده پس از رای گیری در مراسم تحلیف نام شهردار اصفهان اعلام رسمی خواهد شد. 

 

این عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اینکه می‌گویند قرار است به گزینه های کشوری نیز زنگ زده شود تا اگر موافقت شد یکی از آنها اضافه شود صحت ندارد. 

 

محمدی در خصوص اجماع بر سر گزینه نهایی گفت: گزینه‌ای که اکثریت آرا را داشته باشد احتمال اجماع وجود دارد. چراکه هر دو برنامه‌های خوبی دارند، هر دو توانمند هستند ولی اجماع یکی از موضوعات مهم در لیست‌های یکدست است چراکه همدلی و وفاق همواره باید در شورا وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس یک پروسه دموکراتیک و تا لحظه آخر هر نامزد می‌تواند نظر اعضای شورا را به خود جلب کند، اظهار کرد: اما اکثریت آرا به هر حال به سوی یکی از این دو گزینه خواهد رفت و سعی خواهد شد که به شکل اجماع رای داده شود. 

 

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود تفاوت نظرات، فضای شورا کاملا همدل، همراه و پر از آرامش و به دور از فضاسازی و فشار کار در حال پیشرفت است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------