فعالیت تکایا و حسینیه‌ها پس از نیمه‌شب با مجوز پلیس امکان‌پذیر است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,رییس پلیس تهران
رییس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: فعالیت هیات‌ها و تکایا پس از نیمه شب با هماهنگی کلانتری یا سرکلانتری محل امکان‌پذیر است. 

سردار حسین رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ) در گفت‌وگو با ایلنا درباره فعالیت تکایا، حسینیه‌ها و دسته‌جات عزاداری پس از ساعت ۱۲ شب گفت: برنامه‌ریزی پلیس برای هیات‌ها و دسته‌جات عزاداری حداکثر تا ساعت ۲۳ الی ۲۴ است و هیات‌ها و دسته‌جات عزاداری حداکثر تا این ساعت می‌توانند، در بیرون فعالیت داشته باشند.

 

وی ادامه داد: در صورتی که هیاتی بخواهد پس از پایان این ساعت اقدام به عزاداری و سینه‌زنی کند، باید در داخل حسینیه و تکایا باشد تا مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود. همچنین حتما باید با کلانتری و سرکلانتری محل هماهنگی لازم را داشته باشد.

 

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار نیروی پلیس همراه با همیاران محرم امنیت، نظم و انضباط هیات‌ها و تکایا را برقرار خواهند کرد.

 

سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دستگیری خودروها و موتورسیکلت‌هایی که در خیابان اقدام به رفتارهای مخاطره‌آمیز دارند، گفت: بسیاری از این خودروها و موتورسیکلت‌ها در نیمه‌شب‌ها اقدام به حرکات حادثه‌ساز می‌کردند که با تلاش همکاران ما شناسایی و خودروهایشان توقیف شد.

 

به گفته سردار رحیمی اکثر موتورسیکلت‌های سنگین که شب‌ها در خیابان‌ها حرکات خطر‌آفرین دارند، بدون پلاک بوده و غیرقانونی وارد شده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------