نمي‌شود با موتور به كسي تذكر داد



اخبار,اخباراجتماعی,گشت ارشاد انصار

 

 اخبار اجتماعی - نمي‌شود با موتور به كسي تذكر داد

اگر به زور به كسي بگوييم كه حجابش را رعايت كند ده قدم جلوتر حجابش را برمي‌دارد بنابراين با اين روش نمي‌توان با قضيه بدحجابي مبارزه كرد. هر چند كه همه موظف هستند كه به قانون كشور احترام بگذارند.

عبدالرضاعزيزي گفت: مساله حجاب يك مساله سطحي نيست كه بتوان با گشت ارشاد موتوري با آن برخورد كرد.

وي رييس كميسيون اجتماعي در گفت‌وگو با ايلنا، با اشاره به اقدام انصار حزب‌الله براي ايجاد گشت ارشاد موتوري جهت صيانت از عفاف و حجاب اظهار داشت: كشور قانون دارد و با موتور نمي‌شود به كسي تذكر داد كه حجابش را رعايت كند.

اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس با تاكيد بر اينكه با زور نمي‌توان چيزي را به كسي تحميل كرد، افزود: سازمان‌هاي آموزشي ما از دوره مهدكودك تا دبيرستان و دانشگاه بايد بر روي اعتقادات ديني جوانان كار كنند تا آنها به صورت اعتقادي حجاب را رعايت كنند.

وي گفت: اگر به زور به كسي بگوييم كه حجابش را رعايت كند ده قدم جلوتر حجابش را برمي‌دارد بنابراين با اين روش نمي‌توان با قضيه بدحجابي مبارزه كرد. هر چند كه همه موظف هستند كه به قانون كشور احترام بگذارند.

عزيزي ادامه گفت: همانطور كه وقتي شما به خارج از كشور مي‌رويد بايد به قانون آن كشور احترام بگذاريد در كشور اسلامي نيز كه حجاب يك قانون است اين امر بايد رعايت شود. نماينده مردم شيروان با بيان اينكه نبايد در رابطه با مساله عفاف و حجاب سرخود تصميم‌گيري شود، تصريح كرد: مساله حجاب يك مساله سطحي نيست كه بتوان به اين شكل با آن برخورد كرد.
  اخباراجتماعی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------