کاهش سن متهمان نزاع‌هاي مرگبار



اخبار,اخباراجتماعی, سن متهمان نزاع‌هاي مرگبار


 اخباراجتماعی - کاهش سن متهمان نزاع‌هاي مرگبار

سرگرد کساني در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به اين پليس مبني بر اينکه توسط شخصي ناشناس تصاوير خصوصي وي در يک وبلاگ انتشار و مطالبي کذب عليه وي منتشر شده که با توجه به حساسيت موضوع و پس از هماهنگي با مراجع قضايي مراتب در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

به گزارش مردم سالاری، وي افزود: پس از بررسي و انجام اقدامات فني و تخصصي و با انجام اقدامات پليسي و مستندسازي‌هاي لازم متهم در يکي از شهرستان‌هاي استان شناسايي و دستگير که به همراه سيستم‌هاي رايانه اي به پليس فتا انتقال داده شد.کاهش سن متهمان نزاع‌هاي مرگبار

جنايي‌ترين قاضي ايران گفت: اغلب قربانيان نزاع‌هاي مرگبار بين 18 تا 25 سال سن دارند.

قاضي نورالله عزيزمحمدي در خصوص عوامل نزاع‌هاي خياباني به خصوص نزاع‌هاي منجر به قتل گفت: عوامل متعددي در افزايش آمار نزاع طي سال‌هاي اخير نقش دارد. يکي از مهمترين عوامل اعتياد به خصوص اعتياد به مواد مخدر صنعتي مانند شيشه است.

وي افزود: مصرف شيشه پس از مدتي سيستم عصبي فرد معتاد را مختل کرده و وي امکان دارد دست به هر اقدام خشني بزند.

اين قاضي قديمي دادگستري ادامه داد: عوامل محيطي، اختلافات مالي، اختلالات روحي و رواني از ديگر عوامل افزايش نزاع در جامعه هستند.

عزيزمحمدي درخصوص نزاع‌هاي مرگبار نيز گفت: متاسفانه حمل سلاح سرد باعث شده نزاع‌هاي خياباني عواقب بعدي همچون جرح عمدي، نقص عضو و حتي قتل را به همراه داشته باشد.

افرادي که مرتکب قتل در نزاع‌هاي خياباني مي‌شوند در يک لحظه به دليل عدم کنترل بر رفتارشان دست به جنايت مي‌زنند که همه آنها پس از دستگيري از کار خود ابراز پشيماني مي‌کنند.


 اخباراجتماعی - مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------