گم شدن گزارش 32 جلدي در دولت احمدي‌نژاد



اخبار,اخباراجتماعی,شهيندخت مولاوردي


  اخبار  اجتماعی  - گم شدن گزارش 32 جلدي در دولت احمدي‌نژاد

 شهيندخت مولاوردي در همايش «به سوي جهاني عاري از خشونت عليه زنان» که در سالن آمفي تئاتر دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامي مشهد برگزار شد، از رويدادي جالب توجه خبر داد. وي اعلام کرد که گزارش کميته ملي امحاء خشونت عليه زنان که در دولت هشتم تهيه شده بود، در دولت‌هاي نهم و دهم گم شده است.

به گزارش ايسنا، وي در اين مراسم به «سند امنيت زنان و کودکان در روابط اجتماعي» بر اساس ماده 227 قانون برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و افزود: چند ماهي است که کار تدوين سند توسط وزارت کشور آغاز شده و با توجه به اطلاعات رسيده از اين وزارتخانه پس از بازنگري در آن با توجه به حوادث اسيدپاشي اخير، کار تدوين سند به زودي نهايي مي‌شود.

 

معاون رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در صورت امکان، لايحه‌ تامين امنيت زنان در برابر خشونت و سند امنيت زنان و کودکان در امور اجتماعي در هم ادغام مي‌شود، تا يک قانون داشته باشيم.وي در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه زنان در دولت‌هاي قبلي گفت: در دولت هشتم کميته ملي امحاء خشونت عليه زنان در مرکز مطالعات زنان تشکيل و پيرو آن پروژه ملي بررسي اشکال خشونت خانگي در 28 استان کشور انجام شد که حاصل کار آن 32 جلد کتاب بود.

 

مولاوردي افزود: متاسفانه با اتمام کار دولت هشتم اين گزارش‌ها به کنار گذاشته مي‌شود و در پايان دولت نهم و دهم، هيچ نسخه‌اي از 32 جلد گزارش نه در وزارت کشور و نه در مرکزي که ما در آن حضور داريم، ديده نمي‌شود.


 اخباراجتماعی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------