توقف فروش روزانه طرح ترافیک



اخبار,اخباراجتماعی,توقف فروش روزانه طرح ترافیک


 اخبار اجتماعی  - توقف فروش روزانه طرح ترافیک

در جلسه  روز (دوشنبه) کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فروش آرم روزانه طرح ترافیک برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نهم و دهم دی‌ماه متوقف خواهد شد، اما مدارس تهران در این دو روز تعطیل نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران اظهار کرد: با توجه به احتمال تداوم پایداری هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و انباشت آلاینده از روزهای گذشته، جلسه کمیته مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران در استانداری تهران تشکیل شد.

وی درخصوص مصوبات این جلسه گفت: با توجه به اینکه در دو روز آینده نگرانی‌هایی درخصوص افزایش میزان آلایندگی هوای تهران وجود داشت، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد که در این جلسه نماینده وزارت بهداشت پیشنهاد تعطیلی مدارس تهران را با توجه به اینکه میزان آلایندگی به حد اضطرار نرسیده است، داد که اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوا عنوان کردند که ضرورتی برای تعطیلی مدارس نیست.

وی تاکید کرد: در روز چهارشنبه که بیشترین میزان آلودگی هوا را خواهیم داشت، میزان آلایندگی هوا از 150 تجاوز نخواهد کرد به همین دلیل هیچ تعطیلی و محدودیتی در جلسه امروز مصوب نشد و تنها تذکراتی درخصوص اینکه کلاس‌های ورزش مدارس محدود یا تعطیل شود و کارخانه‌هایی که آلایندگی دارند برخورد شدید با آنها در این دو روزصورت گیرد، عنوان شد، ضمن اینکه توصیه‌هایی هم درخصوص تعطیلی ورزش‌های صبحگاهی در پارک‌ها توسط صداوسیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری تهران افزود: طرح‌های روزانه در این دو روز ارائه نمی‌شود و امیدواریم با تمهیداتی که در این جلسه در نظر گرفته شد، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه میزان آلایندگی هوا از پیش‌بینی‌ها تجاوز نکند و در روز پنجشنبه نیز شرایط به حالت عادی بازمی‌گردد.


  اخباراجتماعی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------