جزئیات حادثه تروریستی منطقه سراوان



اخبار,اخباراجتماعی,حادثه تروریستی منطقه سراوان


 اخباراجتماعی  - جزئیات حادثه تروریستی منطقه سراوان

میر مراد زهی به تشریح جزئیات حادثه تروریستی در منطقه سراوان پرداخت.

هدایت الله میر مراد زهی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به شهادت سه تن از نیروهای سپاه پاسداران در منطقه سراوان توسط اشرار و گروه های تروریستی، گفت: ساعت 16 روز گذشته سه تن از نیروهای سپاه پاسداران در حال عبور از حوالی میل مرزی ۱۹۰ و ۱۹۱ بودند که به دست اشرار و گروه های تروریستی به شهادت رسیدند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از چندی قبل اخباری مبنی بر مستقر شدن تعدادی افراد مسلح در مرز منتشر شده بود، افزود: البته این سه شهید برای مقابله با این گروه های تروریستی عازم ماموریت نبودند بلکه با توجه به مستقر بودن پایگاه های سپاه پاسداران در این منطقه در حال خدمت رسانی به مردم مناطق محروم بودند که متاسفانه بدست این گروه های تروریستی کشته شدند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ادامه داد: قطعا این موضوع توسط مسئولان مربوطه مورد رسیدگی و بر اساس مذاکرات دو کشور در بحث امنیت مرزی عمل خواهد شد.

به گزارش خانه ملت؛ منطقه سراوان در مرز بین ایران و پاکستان قرار دارد که در جریان جملات گروه های تروریستی از خاک پاکستان به جمهوری اسلامی تفاهم نامه بین دو کشور مبنی بر نحوه برخورد با این گروه ها منعقد شد.


اخبار  اجتماعی  - خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------