کودکان بی‌گناه طعمه 750 هزار مرد شیطان صفت/ مسوولان غربی: باید مجازات‌ها شدیدتر شود



به گزار ش FBI در انگلستان 750 هزار نفر مرد بریتانیایی علاقه مند برقراری رابطه جنسی با کودکان هستند در واقع از هر 35 مرد در انگلستان یک تن از آنان کودک آزار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در گزارشی تکان دهنده که دولت در مورد آن هشدار داده بیش از 750 هزار نفر مردانی که در بریتانیا زندگی می کنند علاقه مند به برقراری رابطه جنسی با کودکان هستند.

به گزارش آژانس ملی جرم شناسی پس از تجزیه و تحلیل پرونده های مربوط به جرایم جنسی در بریتانیا از میان هر 35 مرد یک تن از آنان به صورت بالقوه کودک آزار است.

اخبار,اخباراجتماعی , جرایم جنسی


براساس آمار تکان دهنده و هولناک پس از بررسی ایمیل ها در روز یکشنبه منتشر شد از میان این تعداد  25هزار تن علاقه مند به برقراری رابطه جنسی با کودکان زیر 12 سال هستند.

به گفته "فیل گار ملی" معاون مدیر کل آژانس ملی جرایم جنسی (NCA) در حال حاضر تحقیقات خود را برای افشای معیارهای دقیق تر آغاز کرده اند.

اخبار,اخباراجتماعی , جرایم جنسی


وی همچنین هشدار داد: واقعیت این است که تعداد کسانی که در ارتباط با جرایم جنسی هستند بسیار زیادتر از رقمی است که گزارش شده است که آنان آزادانه در کنار دیگر مردم عادی زندگی می کنند.

"فیل گار ملی" با تاکید برای رسیدن به یک روش جدید به منظور حفاظت از کودکان در برابر سوءاستفاده کنندگان جنسی اظهار داشت: اگر همه ما در دستگیری و پیگیری جرایم آنها قاطع باشیم بی شک آنان را برای رسیدن به اهداف پلیدشان متوقف خواهیم کرد.

همین آژانس در میان اقدامات جدید که خود به بررسی جرایم جنسی به صورت سایبری صورت گرفته نسبت به تعداد کودکانی که زیر سن قانونی هستند و توسط مجرمین جنسی از طریق شبکه های اجتماعی به ویژه فیس بوک مورد سوء استفاده اخلاقی قرار گرفته اند، هشدار داده است.

"فیل گراملی" با تایید از حمایت ارشدان پلیس، سیاستمداران و گروه های مختلف حفاظت از کودکان برای ایجاد یک جلسه به منظور یافتن راهی برای کاهش این جرایم جنسی ابراز خرسندی کرد اما مطرح شدن آن در میان مردم را بسیار ناراحت کننده، عنوان کرد.

این آمار و ارقام تکان دهنده که براساس تحقیقات دانشگاهی بدست آمده بهترین سند و مدرکی است که نشان می دهد که در میان دیگر کشورهای اروپایی نیز حدود یک تا سه درصد از مردان علاقه مند به برقراری رابطه جنسی با کودکان زیر 12 سال هستند.

به گزارش سازمان جهانی حمایت از کودکان، آمارها هشدار می دهند نسبت به کودکانی که مورد سوءاستفاده جنسی شخصیت و چهره های مطرح در اروپا قرار می گیرند با این حال پس از بررسی مطالب جستجو شده در موتور جستجو گر گوگل سه میلیون بار کلمه مربوط به مفهوم سوءاستفاده اخلاقی و مشابه آن به تنهایی در میان کاربران بریتانیایی جستجو شده است.

اخبار,اخباراجتماعی , جرایم جنسی

 

بالا رفتن این جستجوها منجر به راه اندازی بی شمار سایت های مرتبط با این جرایم اینترنتی در فضای مجازی شده است.

به گفته گراملی به منظور حمایت از کودکان پس از دستگیری مجرمین جنسی قضاوت و دادستانی باید با دید جدی تری نسبت به محکوم کردن آنان داشته باشند و از حبس های طولانی مدت بالای 50 سال به جای کوتاه مدت استفاده کنند.

همچنین پلیس از خانواده های قربانیان خواستار شد تا مراتب اتفاق افتاده در مورد فرزندانشان را در صورت سوءاستفاده قرار گرفتن طی شکایتی نزد پلیس مطرح کنند.

 

اخبار,اخباراجتماعی , جرایم جنسی


"فیل گراملی" معاون آژانس ملی جرایم جنسی در بیانیه ای از مسئولین مدرسه خواستار شد تا کودکان را نسبت به حقوق خود مطلع کنند تا طعمه مجرمین قرار نگیرند.

اخبار اجتماعی - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------