معرفی ۴ عضو شورای شهر ساوجبلاغ به دادگاه



اخبار,اخبار  اجتماعی ,شورای شهر ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ گفت: از زمان تصدی بنده در فرمانداری 4 نفر از اعضا شورای اسلامی متخلف را به دادگاه معرفی و از مسئولیت سلب و بر کنار شده‌اند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جلسه شورای معاونین، بخشداران و مسئولین دوائر فرمانداری که با حضور دادستان عمومی و انقلاب و امور اراضی جهاد کشاورزی ساوجبلاغ برگزار شد از میزان عملکرد پیشگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در سال جاری ابراز رضایت کرد.

  ابوالقاسم پالیز گیر گفت: در یک دهه گذشته بیش از 100هزار ساخت و ساز غیر مجاز در ساوجبلاغ تخمین زده شده که از سال 93 با تمهیدات پیشگیرانه سلبی و ایجابی و همراهی وخوب دادستان شهرستان و نیروی انتظامی روند ساخت و ساز های غیر مجاز تا حد قابل توجهی جلو گیری و شهر ک سازی ها کاملا" متوقف شده شده است .

فرماندار ساوجبلاغ افزود در سال جاری موفق شده ایم بیش از 469 مورد تخریب در 7 ماهه سال جاری انجام دهیم .

وی گفت : با امکانات محدود شهرستان اکیپ های ده گردشی مدام در شهرستان فعال هستند و باید دهیاران و بخشداران نیز در این خصوص تلاش مستمری داشته باشند و نظارت خود را به دهیاران و شوراهای اسلامی بیشتر کنند .

پالیز گیر گفت: با هیچ دهیار یا شورای اسلامی در شهر یا روستا تعارف نداریم اگر از هرکسی تخلف ببینیم بدون معطلی عذرش را می خواهیم و به دادگاه تخلفات اداری معرفی و وظیفه قانونی خودمان را اعمال خواهیم کرد .

فرماندار ساوجبلاغ گفت: از زمان تصدی بنده در فرمانداری 4 نفر از اعضا شورای اسلامی متخلف را به دادگاه معرفی و از مسئولیت سلب و بر کنار شده‌اند.

فرماندار ساوجبلاغ از آزاد سازی بیش از 518 هکتار از اراضی از لوث ساخت و ساز در سال جاری خبر داد و گفت 1003 بنگاه معاملات ملکی برای این شهرستان که بصورت قانونی مجوز فعالت دارند بسیار زیاد است و این مقدار چند برابر مراکز خدماتی مثل فروشگاهها و نانوایی ها در سطح روستا هاست .

وی افزود براساس آمار غیر رسمی گفته می شود تعداد بنگاه‌های معاملات ملکی در شهرستان به بیش از 3 هزار می رسد که باید اتاق بازرگانی ، بخشداری ها و دهیاری ها به شناسایی آنان اقدام و نسبت به پلمپ آن اقدام شود.

 

 اخبار اجتماعی  -  تابناک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------