پیگیری سیاست‌های کلی خانواده در کمیسیون‌های ستاد ملی ساماندهی



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سیاست‌های کلی خانواده

مدیر کل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست‌های کلی خانواده را به کمیسیون ازدواج و خانواده اعلام می‌کنیم تا برنامه‌های مرتبط با آن را تدوین‌ کند.

سید جواد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: پس از آماده شدن برنامه‌های کمیسیون ازدواج و خانواده در زمینه سیاست‌های کلی خانواده، این برنامه‌ها را در دستور کار ستاد ملی ساماندهی امور جوانان قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری به هم پیوسته است،گفت: اجرای برنامه‌ها و انجام سیاستگذاری باید بر اساس چارچوب‌ سیاست‌های ابلاغی باشد. در این جهت کمیسیون‌های تخصصی ذیل ستاد ملی ساماندهی امور جوانان سیاست‌های ابلاغی حوزه خانواده را در دستور کار خود قرار می‌دهند تا متناسب با سیاست کلی برنامه ریزی و بتواند زمینه ساز تحقق سیاستهای کلی در چارچوب ماموریتهای وزارت ورزش و جوانان باشد.

رضوی در پایان اظهارکرد: جلسات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان را از ابتدای سال جاری  بررسی و تلاش کرده‌ایم به موضوعات مختلف حوزه جوانان به اندازه کافی بپردازیم. در این جهت تقسیم کاری بین کمیسیون‌های مختلف ذیل ستاد انجام شده است و بر اساس همین تقسیم کار به سیاست‌های کلی خانواده می‌پردازیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------