اسکان 3000 بی خانمان در 17 گرمخانه شهرداری تهران



  اخبار اجتماعی ,خبرهای   اجتماعی , شهرداری تهران

50 اتوبوس سیار در سطح شهر فعال بودند تا انتقال این افراد به مددسراها و گرمخانه‌ها را انجام دهند و همچنین 125 مینی بوس نیز در سطح محلات فعال بودند تا این اقدام را انجام دهند .

 عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران،گفت: اقدامات شهرداری تهران در اسکان افراد بی خانمان و کارتن خواب در روزهای سرد گذشته جای تقدیر و تشکر دارد.

 

به گزارش ایسنا، ابوالفضل قناعتی در سیصد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در فعال کردن مدد سراها و گرمخانه ها گفت : تهران در چند روز گذشته شرایط آب و هوای سردی را تجربه کرد که در چنین شرایطی رسیدگی به وضعیت افراد بی خانمان و کارتن خواب جزو واجبات بود .

 

وی ادامه داد: شهرداری تهران با فعال کردن 17 مدد سرا و گرمخانه در روزهای اخیر بیش از 3000 بی خانمان را اسکان داد که جای تقدیر دارد .

 

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران، خاطرنشان کرد: 50 اتوبوس سیار در سطح شهر فعال بودند تا انتقال این افراد به مددسراها و گرمخانه‌ها را انجام دهند و همچنین 125 مینی بوس نیز در سطح محلات فعال بودند تا این اقدام را انجام دهند .

 

قناعتی یاد آور شد: این نوع نگاه شهردار و شهرداری تهران به موضوع اسکان بی خانمان‌ها و کارتن خوانها جای تقدیر دارد .

 

بر اساس گزارش سایت شورای اسلامی شهر تهران، عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان با اشاره به مراسم تجلیل از علما در منطقه 9 گفت: تجلیل از افرادی که در مکتب امام جعفر صادق (ع) تحصیل می‌کنند باید سرلوحه همه باشد و امیدواریم در سایر نقاط تهران نیز این اقدام صورت گیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------