آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

حمله به مقبـره یک ایرانشناس در اصفهـان!/تصاویـر



 
اخبار اجتماعی - حمله به مقبـره یک ایرانشناس در اصفهـان!/تصاویـر

در تجمعی که بدون مجوز در حاشیه زاینده رود و در کنار پل خواجوی اصفهان انجام شد عده‌ای خواستار جلوگیری از دفن ریچارد فرای، ایران‌شناس فقید امریکایی شدند.

 این گروه که با حمله به مقبره آرتور پوپ ایران شناس و مورخ شهیر در جوار پل خواجو خواستار تخریب  آن بنای "امریکایی" شده بودند از شورای شهر و مسئولین شهر اصفهان خواستند تا اجازه دفن ریچارد فرای که به قول آنها "جاسوس سیا" بوده را نداده و لکه ننگین دیگری بر پیشانی اصفهان نپذیرند.

تجمع کنندگان در پایان بیانیه‌ای صادر کرده  و تهدید کردند اگر چنین اتفاقی صورت پذیرد، غسل شهادت کرده، کفن پوشیده و جنازه وی را خوراک سگان بیابان کرده و پس از آن آرامگاه پروفسور پوپ را نیز بر سر وی خراب خواهند کرد.

 

اخبار,اخبار اجتماعی, حمله به مقبره آرتور پوپ

 

تجمع کنندگان همچنین در بیانیه خود، به برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان در اصفهان انتقاد کرده و اظهار داشته‌اند: "یک روز همایش بزرگ فتنه گران را در شهر شهیدان برگزار می‌کنند، یک روز خانم اشتون را به اصفهان می‌آوردند، امروز هم درصدد ایجاد نگرانی و تشویش اذهان امت حزب الله هستند".

 

اخبار,اخبار اجتماعی, حمله به مقبره آرتور پوپ


به گزارش امید، در این تجمع عدنان زادهوش عضو شورای شهر اصفهان و اکبر پاکزاد مشاور اقشار استاندار اصفهان حضور داشته و شاهد تعرض به مقبره پروفسور پوپ بوده‌اند.

اخبار,اخبار اجتماعی, حمله به مقبره آرتور پوپ

اخبار اجتماعی - امید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------