جو آرام در اغلب نقاط کشور/بارش پراکنده در برخی مناطق از فردا



  اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی  ,هواشناسی

سازمان هواشناسی برای امروز (جمعه) جوی آرام را در اغلب نقاط کشور پیش بینی کرد، اما در دو روز آینده برخی مناطق با ابرناکی و بارش های پراکنده روبرو خواهند شد.

 به گزارش ایرنا از سامان هواشناسی، برپایه تحلیل آخرین داده و نقشه های پیش بینی هواشناسی، گذر موج میانی تراز جو، بعد از ظهر فردا (شنبه) در بخش هایی از غرب، زاگرس مرکزی و به تدریج در ارتفاعات البرز مرکزی سبب بارش پراکنده خواهد شد.

 

روز یکشنبه با عبور موج دیگری از کشور در بخش هایی از غرب زاگرس مرکزی، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

 

برپایه این گزارش، هوای امروز اراک صاف همراه با غبار محلی، اردبیل صاف همراه با وزش باد، ارومیه نیمه ابری و مه آلود به تدریج کاهش ابر، بندرعباس صاف همراه با مه صبحگاهی، تبریز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با کاهش دما گاهی افزایش باد، تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی در بعد از ظهر نیمه ابری، رشت کمی ابری و مه آلود، سمنان قسمتی ابری گاهی وزش باد، قم کمی ابری همراه با غبار محلی، کرج صاف تا قسمتی ابر و یزد صاف همراه با غبار محلی است و در سایر مراکز استان ها هوایی صاف پیش بینی شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------