بادامچی: 26 هزار ایرانی فاقد شناسنامه، شناسنامه‌دار شدند



  اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی  , شناسنامه

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده برای شناسنامه دار کردن شهروندان ایرانی بی‌شناسنامه گفت: با پیگیری‌های انجام شده، برای 26 هزارنفر شناسنامه صادر شده و ان‌شاءالله به زودی هیچ ایرانی بدون شناسنامه نباشد.

 به گزارش ایسنا، محمدرضا بادامچی با انتشار مطلبی، اظهار کرد: در راستای پیگیری موضوع شناسنامه‌دار شدن شهروندان برخی از مناطق مرزی کشور از جمله سیستان و بلوچستان با معاون پارلمانی وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور مذاکراتی داشتم که گزارشات ارائه شده، امیدوار کننده بود.

 

وی با بیان اینکه پرونده حدود 9 هزار خانوار از شهروندان سیستان و بلوچستان مورد برررسی قرار گرفته است، افزود: از این تعداد برای 26 هزار نفر که برای مدت طولانی از داشتن شناسنامه محروم بودند، شناسنامه صادر شده و اکنون حدود دو هزار خانوار که در مجموع 8 هزار نفر هستند، دارای مشکلات مختلفی هستند که هنوز شناسنامه دریافت نکرده‌اند.

 

نماینده تهران در پایان گفت که قرار است به زودی جلسه‌ای در دفتر رییس سازمان ثبت احوال کشور برگزار شود تا در آن مسائل احتمالی مرتبط به این معضل بررسی و مشکل برطرف شود. ان‌شاءالله هرچه زودتر زمانی برسد که هیچ ایرانی بدون شناسنامه نداشته باشیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------