جانشین فرمانده ناجا : آمادگی همه‌جانبه برای مأموریت‌های پیش رو به ویژه طرح نوروزی



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,جانشین فرمانده ناجا

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه علیرغم افزایش خودروها میزان تلفات جاده ای کاهش داشته است، از آمادگی همه جانبه و کامل نیروی انتظامی برای انجام مأموریت های پیش رو به ویژه طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " اسکندر مومنی" در دوازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا اظهار کرد:امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون رشادت و فداکاری مردانی هستیم که از جان خود برای آسایش و آرامش ما مایه گذاشتند، خداوند به ما توفیق دهد که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

وی با تقدیر از تلاش همه فرماندهان و کارکنان راهور ، ضمن خیرمقدم به وزیر کشور بیان کرد: وزیر کشور همواره در هر شرایطی پشتیبان نیروی انتظامی در مأموریت ها بودند، از حمایت های ایشان کمال تشکر را دارم.

 

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: از ابتدای ورود خودرو به کشور تا سال 1380 ، حدود چهار میلیون خودرو در کشور وجود داشت ودر سال 85 یعنی 10 سال قبل تعداد خودروها به  7 میلیون رسید و امروز حدود 19 میلیون خودرو در کشور شماره گذاری شده که امسال این عدد به بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو رسیده است.

 

وی اشاره کرد: در سال 1385 قریب به 28 هزار نفر در جاده های کشور کشته شدند که امسال این عدد به 16 هزار نفر رسیده که باید توجه داشته باشیم علیرغم افزایش تعداد خودروها میزان تلفات جاده ای کاهش یافته و این مرهون برنامه ریزی و تلاش همه همکارانم است.

 

این مقام عالی انتظامی خاطر نشان کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته میزان تلفات جاده ای سه درصد کاهش داشته به عبارتی 350 نفر کمتر از سال گذشته در حالی که بیش از 400 هزار موتور سیکلت امسال شماره گذاری شده است.

 

وی یادآور شد : کاهش تلفات جاده ای در کنار اینکه حاصل اقدامات بین بخشی است اما همکارانم در پلیس راهور در خط مقدم این جبهه تلاش کردند و دستاوردهای بسیار مطلوبی حاصل شد، بنا به تأکید مقام معظم رهبری تلفات جاده ای باید به حداقل حداقل ممکن برسد چرا که معتقدیم حتی یک کشته هم زیاد است.

 

سردار مومنی با بیان اینکه همایش دو روزه راهور ظرف امروز و فردا در حال برگزاری است ، افزود: در این همایش ضمن ارزیابی اقدامات انجام شده برای طرح های آینده نیز برنامه ریزی و هم اندیشی می شودهمچنانکه همکارانم در راهور در حالی که اکنون مشغول انجام وظایف در حوزه طرح زمستانه و مأموریت های جاری هستند برای طرح نوروزی نیز در حال آمادگی می باشند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی عنوان کرد: براساس آمار سنوات گذشته هر ساله در ایام نوروز میزان سفرها افزایش می یابد همچنین در این ایام در جاده های کشور شاهد تردد بیشتر خودروها هستیم و علاوه بر مأموریت های ترافیکی در حوزه انتظامی نیز تمرکز بیشتری وجود دارد.

 

این مقام عالی انتظامی از آمادگی همه جانبه و کامل برای مأموریت های پیش رو به ویژه طرح نوروزی خبر داد و گفت: ان شاءالله تلاش های ما چون گذشته ارمغان آور آرامش و آسایش برای مردم باشد، چرا که این تلاش ها را برای خود توفیق می دانیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------