روح شهردار از پارکینگ‌ شدن زاینده‌رود خبر نداشت



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی , زاینده‌رود

شهردار اصفهان می‌گوید «پارکینگ» خودروها در بستر زاینده‌رود که مورد نقد برخی فعالان محیط زیست قرار گرفته بود بدون هماهنگی شهرداری بوده و تنها برای چند ساعت رخ داده است. 

مهدی جمالی‌نژاد در پاسخ به پیگیری مهر مبنی بر انتقاد تند فعالان محیط زیست در شبکه‌های اجتماعی از تبدیل کردن بستر زاینده‌رود به پارکینگ خودروها گفت: متاسفانه در اثر اشتباه سهوی فردی در یکی از جاذبه‌های گردشگری ناژوان بدون اطلاع همه در روزی که هزاران مسافر نوروزی برای بازدید حضور یافته بودند و برای باز شدن مسیر باریک ناژوان، خودروهای در مسیر فقط برای چند ساعت به این نقطه هدایت می‌شوند.

 

شهردار اصفهان تأکید کرد: به محض اطلاع سریعا عوامل شهرداری و آب منطقه‌ای از ادامه این اقدام جلوگیری کرده‌اند.

 

وی با تأکید بر اینکه روح شهردار از این موضوع اطلاع نداشته است گفت: متاسفانه عزیزان به جای تذکر به ایشان، مراتب را در شبکه‌ها و کانالهای مختلف پراکنده کرده‌اند.

 

شهردار اصفهان با اشاره به «نصب هزاران دوچرخه زیبا در مبلمان شهری اصفهان» به عنوان یک اقدام محیط زیستی تصریح کرد: جایز نیست که به شهرداری که از سحر تا پاسی از نیمه‌های شب با دوچرخه شهر را اداره می‌کند و در همه شاخص‌های مدیریت شهری ایران رتبه های اول کشور را کسب کرده، در اثر یک سهل انگاری کوجک کارمندی که سریعا هم اصلاح شده است، اینگونه توهین کرد.

 

فعالان محیط زیست پیشتر در شبکه‌های اجتماعی تصویری از توقف تعداد بسیار زیادی خودرو در بستر خشک زاینده‌رود منتشر کرده بودند.

 

در بخشی از جملات پای این تصویر که نسخه‌ای از آن در گروه تلگرامی محیط زیست مهر نیز بازنشر شد، آمده بود: اینجا بستر زاینده‌رود است و این‌ها خودروهایی هستند که برای بازدید از باغ پرندگان، آکواریوم و باغ خزندگان اصفهان آمده‌اند. اماکنی که ایرادات فراوان محیط زیستی به آن‌ها وارد است.

 

این فعالان ضمن اشاره به برنامه‌های شهرداری اصفهان همچون ترویج دوچرخه‌سواری و حمایت مالی از جشنواره موسیقی سبز، این برنامه‌ها را تبلیغاتی خوانده و از «تجاوز به بستر زاینده‌رود» گلایه کرده بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------