شعارهایی که این روزها ۴ درصدی‌های فوتبال می‌دهند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

می‌آیند، کلی ناز می‌کنند، کلاس می‌گذارند و میلیاردی می‌گیرند و بعد که قرارداد بستند چنان از عشق کودکی می‌گویند که می‌خواهی شاخ در بیاوری!

به گزارش خبرآنلاین، بازیکنان میلیاردی لیگ را اگر به دقت بعد از عقد قرارداد یا تمدید قراردادهای شان زیر نظر بگیری ، نکاتی شگفت انگیز می بینید. اینکه چطور از چه گفته اند اما در عمل بازتاب رفتارهای شان در زمان بستن قرارداد چه بوده است. بازیکنانی که برای تمدید قرارداد ، ساعت ها چانه زنی می کنند. آپشن هایی در قراردادهای شن دارند که مو به تن هر بیننده ای سیخ می کند.

 

آنهایی که در میانه فصل وقتی یک هفته مطالبات شان عقب می افتد ، پیراهن تیم را می خواهند آتش بزنند و همان هایی که بعد از عقد قراردادهای میلیاردی شان می شود با سرچی کوتاه کلی مصاحبه و عکس از آرشیو برای شان در آورد که چظور از عشق به تیم رقیب گفتند یا پیراهن آن یکی تیم را در تن داشته اند!

 

شعارها را بیایید باری دیگر مرور کنیم. این روزها ، روزهای شنیدن این دست حرف هاست!

 

نکاتی که یکی از خبرنگاران از ایران رفته ، اینگونه در کانال تلگرامی اش لیست شان کرده است:

 

* همیشه این طوری بود که بازیکنان می‌گفتند خدا را شکر به آرزویم رسیدم و به تیم محبوبم پیوستم «یا تمدید کردم» بدون حرف پس و پیش.

 

* با اینکه از چین، ترکیه و قطر پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم بمانم.

 

*از لیگ خودمان پیشنهادات بهتری داشتم اما به عشق هواداران ماندم.

 

* با اینکه... اما تمدید کردم.

 

* بازیکنانی هم داریم که به دوست خبرنگارشان می‌گویند بنویس از نیکاراگوئه مرا می‌خواهند. اما همزمان در مصاحبه با همان خبرنگار می‌گوید: «شایعه‌سازان شرم کنند. با تمام وجودم در خدمت تیمم هستم و به هیچ جای دیگری فکر نمی‌کنم»

 

*زبل و محاسبه‌گر؛ کاسب. کارکشته در دوز و کلک‌های نقل و انتقالاتی.    

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------