بهداد سلیمی: دیگر آن بهداد سالهای قبل نیستم/تا بازی‌های آسیایی ادامه می‌دهم



اخبار,اخبار ورزشی,بهداد سلیمی

دارنده مدال طلای وزنه برداری جهان و المپیک لندن معتقد است دیگر آن جوان دوره های پیشین المپیک و رقابتهای جهانی نیست اما برای سومین طلای بازی‌های آسیایی تلاش خواهد کرد.

به گزارش مهر، بهداد سلیمی بعد از رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری و حضور در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جکارتا گفت: کارم نسبت به دوره‌های قبل سخت‌تر است و علاوه بر من مدهاین دیگری همچون سعید علی حسینی  و وزنه بردار ازبکستانی در دسته فوق سنگین هستند.ضمنا من دیگر آن بهداد جوان ۴ و ۸ سال پیش نیستم اما تلاش می‌کنم بتوانم به سومین طلای بازی های آسیایی خود  برسم.

 

قهرمان المپیک لندن درباره روحیه بالای خود در روز رکوردگیری نیز گفت: تمرینات خوبی در چند هفته گذشته پشت سر گذاشتم و شرایط بدنی‌ام هم نسبتا خوب بود و فقط زانویم اذیت می‌کرد که در یکماه گذشته توانستیم با کمک پزشکان برطرفش کنم. وزنه‌های هم که در رکورد گیری زدم، در تمرینات نیامده بودم اما باید این وزنه را می‌زدم تا در اردوی شمال جهش خوبی داشته باشم.

 

وی افزود: این که گفتم بهداد ۴ و ۸ سال قبل نیستم به خاطر مصدومیت سنگینی است که پشت سر گذاشتم. بعد از ۲ سال و ۹ ماه از عمل جراحی که انجام دادم هنوز دارم با زانویم کلنجار می‌روم و اگر زانویم اجازه دهد تمریناتی که دلم می‌خواهد را انجام دهم، می‌توانم به رکوردهای جهان برسم. متاسفانه زانویم در این راه اذیت می‌کند.

 

سلیمی در خصوص برخی اخبار مبنی بر اینکه با گرفتن مدال طلای بازی‌های آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی می کند، تصریح کرد: باید تا بازی‌های آسیایی جلو بروم و با توجه به فشاری که به پایم می‌آورم ببینم آیا می‌توانم به مسابقات جهانی برسم. به هر حال هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته ام.

 

سلیمی با گلایه از وزارت ورزش به مشکلات اردو و نداشتن تجهیزات اشاره و تاکید کرد: شرایط خیلی بدتر شده و من از وزارت ورزش گلایه دارم.حرف‌هایی در مورد پاداش‌ها شنیدم که مبلغ سکه‌ها کمتر شده و پاداش قهرمانی تیم ما در جهان نیز در نظر گرفته نشده که امیدوارم درست نباشد چرا که باعث می‌شود انگیزه تمام ورزشکاران صفر شود. این اتفاق باعث می‌شود انگیزه همه کسانی که در این قهرمانی سهم داشته باشند کم  شود و حتی ممکن است کسانی که در شرایط مالی نه چندان خوب هستند در مسابقات شرکت نکنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------