آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

رونالدو: مسی شگفت انگیز و جادویی است/ قول کریس خداحافظی از فوتبال بعد از جام جهانی



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پس از اینکه اولین قسمت از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد، ستاره پرتغالی به صراحت درباره رقابت و رابطه‌اش با مسی صحبت می‌کند و به تمجیدی ویژه از او می پردازد.

به گزارش ورزش سه، بدون شک مسی و رونالدو دو بازیکن برتر در طول تاریخ فوتبال هستند که در یک نسل به صورت مشترک فعالیت می کردند.


با وجود اینکه مصاحبه های رونالدو اخیرا با نگاهی منتقدانه در تمام رسانه های دنیا پوشش داده می شود، اما در بخشی از آن راجع به رقیب و همتای آرژانتینی خود صحبت می کند و به صراحت از لئو مسی تعریف و تمجید می کند.


رونالدو در گفتگو با پیرس مورگان گفت: 
" لئو شگفت انگیز است. او بازیکنی جادویی و فوق العاده است.


به عنوان یک انسان، ما 16 سال است که در صحنه فوتبال حضور داریم.


تصور کنید! 16 سال رقابتمان را با یکدیگر به اشتراک گذاشتیم بنابراین من رابطه خوبی با او دارم."

 

رونالدو اضافه کرد: 
" البته فکر میکنم که من با لئو دوست نیستم. منظورم این است که دوست شما فردی است که در خانه شما رفت و آمد دارد و گاهی هم تلفنی صحبت می کند و درواقع مثل یک هم تیمی برای شما است.


او فردی است که من واقعا به روش صحبت کردنش در مورد خودم احترام می گذارم. حتی همسر لئو با همسرِ من نیز همیشه به یکدیگر احترام می گذارند.


آنها اهل آرژانتین هستند و همسر من جورجینا نیز متعلق به آرژانتین است.


پس همه چیز خوب است.

 

در نهایت چه چیزی می توانم راجع به مسی بگویم؟
یک انسانِ خوب که برای فوتبال همه کار می کند.

 

این دو فوق ستاره دنیای فوتبال در مجموع 12 توپ طلا کسب کرده اند که سهم مسی 7 توپ و سهم رونالدو 5 توپ طلا بوده است.


روزشمار برای آغاز جام جهانی کم کم به انتهای خود می رسد و جام جهانی 2022 قطر، آخرین حضور این دو غولِ دنیای فوتبال خواهد بود.


به همین علت این جام حساسیت های خاص خودش را دارد و بسیاری از هواداران دنیای فوتبال، مایل هستند که جام طلایی رنگ را در دستان یکی از این دو اسطوره بزرگ فوتبال ببینند.

 

مصاف با برزیل در فینال برایم رویایی خواهد بود

رونالدو که این روزها درگیر جنجال و حواشیِ بی پایانی شده است، از رویا پردازی های خود در قطر پرده برداشته و مصافش با تیم ملی برزیل در فینال را یک اتفاق رویایی و ایده آل می بیند.


رونالدو در این باره با دوست و هم باشگاهی برزیلی خود یعنی کاسمیرو شوخی هایی انجام داده و مشتاق است او را در دیدار فینال جام جهانی ملاقات کند.

 

رونالدو در این باره به LiveScore گفت: "من با کاسمیرو در تمرینات چندین بار شوخی کردم و به او گفتم که فینال جام جهانی مصاف پرتغال مقابل برزیل خواهد بود. صادقانه بخواهم بگویم این یک رویا خواهد بود.

 

جام جهانی سخت ترین رقابت جهان است. من رویای فتح آن را در سر دارم. می دانم که انجام این کار سخت خواهد بود اما رویاپردازی کردن هزینه ایی ندارد و من همیشه اینکار را انجام می دهم. "

 

شب گذشته قبل از سفرِ یاران رونالدو به قطر، آنه موفق شدند در دیداری تدارکاتی در شهر لیسبون، نیجریه را با 4 گل در غیاب CR7 شکست دهند.


در صورتی که تیم ملی پرتغال بخواهد در مسیر رویاهای رونالدو حرکت کند، آنها باید در دور گروهی مقابل غنا، اروگوئه و کره جنوبی به میدان بروند و بتوانند وارد مرحله حذفی رقابت ها شوند.

 

قول رونالدو برای خداحافظی از فوتبال بعد از جام جهانی

ابرستاره پرتغالی به یک شرط بعد از جام جهانی 2022 از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

 

به گزارش فارس، مسابقات جام جهانی 2022 از یکشنبه آینده به میزبانی قطر آغاز می شود. بازی افتتاحیه میان میزبان و اکوادور در ورزشگاه البیت دوحه برگزار می‌شود.

 

کریستیانو رونالدو 37 ساله این روزها شرایط بسیار بدی را به همراه منچستر یونایتد تجربه می کند. رونالدو هفته جاری با مصاحبه ای تند باشگاه منچستر و اریک تن هاگ را به آتش کشید.

 

بعد از این مصاحبه تند از ابرستاره پرتغالی بسیاری از رسانه های خارجی کار رونالدو با شیاطین سرخ را تمام شده دانستند.

 

با این حال رونالدو از آمریکا پیشنهاد دارد. کاپیتان پرتغالی ها این روزها در اردوی تیم ملی کشورش در قطر حضور دارد تا بتواند تیم را به یک دستاورد بزرگ برساند.

 

شبکه الکاس قطر بخشی از مصاحبه رونالدو  را نقل کرد و نوشت: اگر در جام جهانی 2022 قطر قهرمان شویم 100 درصد از فوتبال خداحافظی می کنم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------