واکنش عجیب دشان به حضور بنزما در فینال جام جهانی/ اخراج فرناندو سانتوس از تیم ملی پرتغال



بنزما در فینال جام جهانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فرانسه به خبرها به حضور بهترین بازیکن جهان در بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی، واکنش عجیب و جالبی نشان داد.

به گزارش فارس، کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه که در آستانه جام جهانی مصدوم شد و نتوانست تیمش را در این تورنمنت همراهی کند، حالا به مرز آمادگی رسیده و خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه او ممکن است برای بازی فینال جام جهانی با آرژانتین به اردوی خروس‌ها بازگردد.

 

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه اما نظر دیگری دارد و به‌نظر می‌رسد از این بازگشت استقبالی نمی‌کند.

 

سرمربی تیم ملی فرانسه پس از دیدار شب گذشته با مراکش که با برتری دو گله تیمش همراه بود، در پاسخ به خبرنگاری که درباره بازگشت بنزما سوال پرسیده بود، گفت: من واقعا نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم. سوال بعدی. عذرخواهی می‌کنم.

 

برخی رسانه ها نوشته‌اند دشان نگران است با زمزمه‌های بازگشت بنزما به قطر تمرکز «اولیویه ژیرو» که عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشته به‌هم بخورد، به خصوص اینکه دو مهاجم گلزن فرانسوی‌ها رابطه خوبی هم با یکدیگر ندارند.

 

 ***

 

اخراج فرناندو سانتوس از تیم ملی پرتغال

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از طرف فدراسیون فوتبال این کشور اخراج شد. او با تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر مقابل مراکش شکست خورد و حذف شد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ورزش سه، در شروع جام جهانی قطر پرتغال یکی از مدعیان مهم قهرمانی در این تورنمنت به حساب می‌آمد. نگاهی به فهرست بازیکنان پرتغال نشان می‌داد چر بسیاری از فوتبالدوستان این تیم را تا این حد مدعی می‌دانند.

 

فرناندوس سانتوس با هدایت سلسائو موفق شد به عنوان تیم اول مرحله گروهی به دور بعد صعود کند. او و شاگردانش غنا و اروگوئه را شکست دادند و حتی با شکست مقابل کره در بازی آخر به عنوان صدرنشین گروه H راهی مراحل حذفی شدند. پرتغالی‌ها در مرحله یک‌هشتم نمایشی مقتدرانه داشتند و سوئیس را 6-1 در هم کوبیدند.

 

اما شکست 1-0 مقابل مراکش در یک‌چهارم نهایی باعث حذف این مدعی از دور رقابتها شد. پرتغالی‌ها از این شکست و حذف زودهنگام بسیار عصبانی بودند و می‌شد حدس زد که این شکست تبعاتی برای تیم ملی این کشور خواهد داشت.

 

سانتوس در سال 2014 سکان هدایت پرتغال را به دست گرفت و دو سال بعد تیمش را به قهرمانی در رقابتهای یورو2016 رساند. او و پرتغال در سال 2019 هم قهرمانی در لیگ ملتهای اروپا را جشن گرفتند.

 

فدراسیون فوتبال پرتغال امروز در بیانیه‌ای رسمی خبر از اخراج فرناندو سانتوس از تیم ملی این کشور بعد از 8 سال داد. گفته می‌شود رئیس فدراسیون پرتغال علاقه زیادی به ژوزه مورینیو دارد و امیدوار است بتواند رضایت او را برای جانشینی سانتوس جلب کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------