برانکو: ترجیح می‌دادیم جوانمردانه قهرمان سوپرجام شویم



ااخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، اگرچه من دوست داشتم این قهرمانی در زمین فوتبال به دست می‌آمد، چون دوست داریم به صورت ورزشی بجنگیم و قهرمان شویم.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه  تمرین عصر امروز (سه‌شنبه)  تیم فوتبال پرسپولیس، در خصوص قهرمانی سوپرجام پرسپولیس اظهار داشت: من هنوز به طور رسمی اطلاع دقیقی در این مورد به دست نیاورده‌ام چون در طول روز اینجا مشغول کار هستیم و با باشگاه ارتباط نداشتم و از شما و همکاران‌تان شنیدم. ما خودمان را برای سوپرجام آماده کرده بودیم، کارهای‌مان را کرده بودیم اما خب حالا نمی‌خواهم وارد بحث بازی نکردن استقلال بشوم. این مسئله مربوط به خود آنها است. ما خودمان را برای شروع لیگ آماده می‌کنیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، اگرچه من دوست داشتم این قهرمانی در زمین فوتبال به دست می‌آمد، چون دوست داریم به صورت ورزشی بجنگیم و قهرمان شویم.

 

وی در خصوص اینکه نظر او درباره تغییر زمان برگزاری سوپرجام چیست و یا احتمال برگزاری این دیدار در آلمان گفت: ما می‌توانستیم حتی در آمریکا یا روسیه این بازی را برگزار کنیم، سوپرجام ایران است نه آلمان. شاید آقای شفر این طور دوست داشته باشند اما من آن طور که می‌دانم سوپرجام ایران است.

 

برانکو در خصوص احتمال برگزاری سوپرجام در بهمن‌ ماه تصریح کرد: در آن ماه زمانی وجود ندارد. جام ملت‌های آسیا، لیگ قهرمانان آسیا در آن تاریخ است، تنها زمان مناسب همین جمعه بود. من نمی‌دانم چرا استقلال مایل بود بازی را عقب بیندازد؟ این مشکل ما نیست.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی‌ها گفته‌اند ۲-۳ هفته دیرتر تمرینات آماده‌سازی خود را شروع کرده‌اند به همین دلیل درخواست تغییر زمان دیدار سوپرجام را داشتند، گفت: آنها یک روز دیرتر از ما در لیگ قهرمانان بازی داشتند و تفاوت‌مان فقط یک روز بود.

 

وی درباره این موضوع که دیدار سوپرجام معمولا قبل از لیگ برگزار می‌شود، گفت: طبیعی است. معمولا این بازی را عقب نمی‌اندازند و قبل از آغاز لیگ برگزار می‌شود. ما دوست داشتیم جوانمردانه و به شکل ورزشی در زمین مسابقه بدهیم و قهرمان شویم، همین‌طور که تا الان بودیم. ما از وظایف خودمان عدول نکردیم و از مسئولیت فرار نمی‌کنیم.

 

برانکو درباره این موضوع که بعد از ماندن بیرانوند در پرسپولیس، باشگاه برای ماندن امیری هم در حال مذاکره است، چقدر امیدوار است که او بماند، با توجه به پیشنهاد‌های خوبی که دارد و همچنین درآمدی حدود ۶ میلیاردی که برای باشگاه داشته باشد، گفت: توصیه حرفه‌ای‌ام این است که هرچه سریع‌تر امیری به تمرینات بپیوندد، چون بازیکن باید هر روز تمرین کند حتی زمانی که در استراحت است. وحید خودش حرفه‌ای است، هر بازیکنی هم که در استراحت است روزی یک ساعت تمرین می‌کند. من در جریان مبلغ پیشنهاد امیری نیستم، ولی اگر من پیشنهاد هم داشتم به تمرینات می‌آمدم و تمرین هم می‌کردم تا وقتی که تکلیفم روشن شود، هر بازیکنی باید این شرایط را داشته باشد.

 

وی در خصوص میزان آمادگی پرسپولیس برای دیدار مقابل پدیده در نخستین دیدار فصل هجدهم گفت: ما در حال آماده‌سازی برای اولین بازی هستیم، در نخستین هفته طبعا نمی‌توان صد درصد آماده بود و بعد از ۳-۴ هفته اول تیم به آمادگی مطلوب می‌رسد اما می‌بینید که بازیکنان چقدر انگیزه دارند و تلاش می‌کنند و همین باعث خوشحالی بنده است.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکن دیگری جذب می‌کنند یا نه، تصریح کرد: ما کادرمان را تکمیل کردیم و نیاز به بازیکن جدیدی نداریم، باید ببینیم در نیم‌فصل چه اتفاقی می‌افتد.

 

برانکو در خصوص نتایج کرواسی و مقام دومی این تیم در جام جهانی عنوان کرد: من به نتایج کرواسی افتخار می‌کنم، بعد از فینال غمگین بودیم ولی به نظر من قهرمان واقعی کرواسی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------