کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸؛ «رضا اطری» به مدال برنز رسید



اخبار,اخبار ورزشی,کشتی آزاد

نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران به مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 رسید تا نخستین مدال آور کشتی ایران در این رقابت‌ها باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 که در جاکارتا پایتخت اندونزی در جریان است، رضا اطری دارنده مدال برنز آسیا در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف سونگ وون از کره جنوبی رفت و در پایان با نتیجه 9 بر 4 به برتری رسید و مدال برنز این رقابت ها را بر گردن آویخت.

 

اطری پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل نماینده کشور نپال در یک مبارزه آسان در مدت زمان ۲ دقیقه با نتیجه ده بر صفر پیروز شد.اطری در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند رفت و در پایان با نتیجه ۱۵ بر ۹ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در دیدار ماقبل فینال مقابل بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. 

 

در ادامه این رقابت‌ها تادقایقی دیگر حسن یزدانی در وزن 86 و علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌روند و مصطفی حسین‌خانی نیز در وزن 74 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------