طارمی در فهرست خریدهای زمستانی پانیونیوس



اخبار,اخبار ورزشی,طارمی

مهدی طارمی تنها یک ماه تا پایان محرومیت چهار ماهه از سوی فیفا فاصله دارد. از همین‌رو خرید او توسط باشگاه‌های اروپایی چندان تصمیم دور از ذهنی نیست.

روزنامه خبرورزشی نوشت: سران باشگاه پانیونیوس بعد از اینکه مسعود شجاعی را کنار گذاشتند و با پیشنهادات بسیار جدی برای احسان حاج‌صفی، دیگر ملی‌پوش ایرانی روبه‌رو شدند تا برای فروش این بازیکن هم وسوسه شوند و در مذاکراتی که با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن داشتند دوباره پرونده خرید ستاره پرسپولیس را باز کردند تا بلکه از طریق محمودرضا فاضلی این بار به خواسته خود برسند و همچنان به همکاری‌شان با ستاره‌های ایرانی ادامه دهند.

 

بحث انتقال مهدی طارمی به پانیونیوس از تابستان گذشته بر سر زبان‌ها افتاد درست در برهه‌ای که احسان حاج‌صفی به عنوان دومین بازیکن ایرانی به باشگاه یونانی پیوست تا هم‌تیمی جدید مسعود شجاعی لقب بگیرد. در آن برهه طارمی که پیشنهادات بسیار زیادی داشت ترجیح داد در پرسپولیس بماند بلکه با سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی و آقای گلی برسد غافل از اینکه با شکایت ریزاسپور ترکیه با محرومیت و جریمه نقدی سنگین روبه‌رو می‌شود.

 

با رایزنی و مذاکرات صورت گرفته حالا در فاصله یک ماه تا پایان محرومیت مشکل جریمه 700 هزار یورویی به باشگاه ترکیه‌ای هم حل شد تا راه برای ورود این بازیکن به فوتبال اروپا هموار شود از همین‌رو مسئولان باشگاه یونانی که رابطه بسیاری خوبی با مدیربرنامه این بازیکن دارند طی روزهای گذشته مذاکرات بسیار مفصلی با فاضلی داشتند تا جایی که مدیر باشگاه پانیونیوس رسماً در صحبت با سایت‌های یونانی به این موضوع اشاره کرد که ترجیح می‌دهد همچنان به همکاری و روابط خوبش با بازیکنان ایرانی ادامه دهد.

 

چراغ سبزی که این مدیر یونانی نشان داد گمانه‌زنی رسانه‌های یونان در ارتباط با ایرانی بعدی پانیونیوس را به اوج خود رساند جایی که بسیاری از مهدی طارمی به عنوان شکار جدید این باشگاه نام بردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------