مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛ پرسپولیس پاکدشت حذف شد/ صعود داماش گیلان و فولاد خوزستان



اخبار,اخبار ورزشی,جام حذفی ایران

در پایان دیدارهای امروز مرحله یک شانزدهم جام حذفی, تیم‌های داماش گیلان - مقاومت تهران و فولاد خوزستان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و مس شهر بابک از ساعت 18:50 امروز (شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه 6 بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید و این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. 

 

لوسیانو پریرا (42 پنالتی)، حسن بیت‌سعید (46 و 75)، صابر حردانی (58)، مهدی زبیدی (71)، میثم دورقی (86 پنالتی) و سید هیثم هاشمی (92)  گلهای فولاد خوزستان را به ثمر رساندند. 

 

دیدار پرسپولیس پاکدشت - مقاومت تهران

تیم فوتبال استقلال جنوب تهران (پرسپولیس پاکدشت نام غیر رسمی این تیم است!) در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف تیم  دسته دومی مقاومت تهران رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مقاومت به پایان رسید.

 

دیدار داماش گیلان - چوکا تالش

تیم‌های فوتبال چوکای تالش و داماش گیلان از ساعت 16:30 (شنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند که بازی در وقت قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در وقت‌های اضافه هم دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کند.

 

در ضربات پنالتی، تیم داماش گیلان با نتیجه 4 بر 3 موفق شد تیم چوکا را در زمین خودش شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------