ویسی: استقلال تیم خوبی است/ 3 امتیاز بازی فردا را می خواهیم



اخبار,اخبار ورزشی,ویسی

ویسی گفت: محروم و مصدوم زیاد داریم اما باید 3 امتیاز بازی با استقلال را بگیریم.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در آستانه بازی تیمش مقابل استقلال تهران امروز در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

ویسی گفت: بازی‌های که تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس برگزار می کنند خاص است و همه نگاه ها به این بازی‌هاست. همه بازیکنان ما تمرکز کرده‌اند که امتیاز این دیدار خانگی را مقابل استقلال کسب کنیم. او در ادامه گفت: استقلال تیمی است که رو به جلو بازی می‌ کند ولی ما هم نیاز شدید به سه امتیاز بازی با استقلال داریم، هر چند که محروم و مصدومان زیادی داریم.

 

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت استقلال تهران گفت: در هفته‌های اول چیزی از استقلال مشاهده نکردیم. این تیم در هفته‌های اخیر بهتر شده است و توپ را به خوبی به چرخش در می‌آورد. استقلالی‌ها پیش از این گل نمی ‌زدند اما الان هم خوب گل می ‌زنند و هم خوب دفاع می ‌کنند. تیم ما قطعاً مقابل استقلال متحول شده دست و پا بسته نیست. شفر در کشور خودش مربی خوبی بوده است و اینجا هم کارش را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

 

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال خوزستان توانسته است بازیکنان مورد علاقش را جذب کند گفت: بازیکنان به خاطر شرایطی که باشگاه پیدا کرده است پول نقد می ‌خواهند. متأسفانه استقلال خوزستان را در سطح پایین نگاه می ‌کنند، در صورتی که استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده است و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند. ما در حال حاضر جزو چهار تیم برتر جام حذفی هستیم و به مانند سایر تیم‌ها شانس قهرمانی در این جام را داریم. بازیکنان جدید برای عقد قرارداد پول نقد می ‌خواهند.

 

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: ما تیم جوانی داریم. یک روز جوانان ما از دلفی گرفته تا بقیه عالی هستند و یک روز وارونه بازی می ‌کنند که خودم تعجب می‌کنم. باید تاوان استفاده کردن از جوانان را بدهیم و زجر بکشیم تا به تیم خوبی تبدیل شویم. بازی‌های برگشت لیگ برتر مثل جام حذفی است و فرصت جبران کردن اشتباهاتمان را نداریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------