ورزشگاه آزادی آماده برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیاست



اخبار,اخبار ورزشی,ورزشگاه آزادی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری ورزشی گفت: ورزشگاه آزادی تهران آماده برگزاری فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست و همه ایرادهای کنفدراسیون فوتبال قاره کهن نیز 19 آبان ماه و دو روز قبل از برگزاری دیدار بین نماینده تهران و ژاپن به پایان می رسد.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، «حسن کریمی» در این باره افزود: تغییراتی که ای.اف.سی به فدراسیون فوتبال کشورمان برای برگزاری این رویداد ارائه کرده، شامل بهسازی رختکن داورها، جدایی محل استراحت داورها از ورزشکاران و محل استقرار خبرنگاران از ورزشکاران است.

 

وی ادامه داد: این تعمیرات در راستای سیاست جدید فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است و اعلام 200 ایراد به ورزشگاه آزای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز تکذیب می کنم، زیرا گزینه های انجام اصلاحات برای این ورزشگاه 24 مورد بوده است.

 

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اضافه کرد: تاکنون حدود 16 مورد آن انجام شده و بقیه در دست اجراست که همه تلاش خود را می کنیم تا پیش از بازی فینال کار به پایان برسد.

 

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 21 آبان ماه در تهران و بین تیم های پرسپولیس و «کاشیما آنتلرز» برگزار می شود.

 

کریمی درباره نصب گیت های بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی تهران در آستانه برپایی فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: این عملیات از 2 روز گذشته آغاز و تا 16 آبان ماه به پایان می رسد؛ در نصب این گیت به صورت داربست، فضایی را آماده کردیم که بازرسی بدنی و کنترل بلیت ها انجام ‌شود. 

 

وی اضافه کرد: گیت ها استاندارد و پیشرفته است و همچنین از این پس برای برگزاری رویدادهای ورزشی در ورزشگاه آزادی سیستم فروش الکترونیکی نیز به اجرا در خواهد آمد تا هر فردی در هر جای ایران بتواند بلیت خریده و صندلی اش را انتخاب کند.

 

مدیرعامل شرکت توسعه گفت: برای این بازی 50 درصد گیتها رونمایی می شود و تا پایان سال همه تونل‌ها و ورودی‌های درب غربی و شرقی مجهز به گیت‌های استاندارد خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------