آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

کامبک رویایی هلند مقابل آلمان/ لاله های نارنجی بالاتر از فرانسه صعود کردند



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ ملت های اروپا

تیم ملی فوتبال هلند در دیدار مقابل آلمان موفق شد کامبکی رویایی داشته باشد و با تساوی در خاک ژرمن ها راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شد.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا و از گروه A، آلمان در ورزشگاه گلزن کرشن از ساعت 23:15 میزبان هلند بود که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

این دیدار برای ژرمن‌ها تاثیری نداشت و آن‌ها پیش از این به سطح B سقوط کرده بودند. با این وجود لاله‌های نارنجی با پیروزی بر فرانسه امید فراوانی به صعود به نیمه نهایی داشتند.

 

شاگردان یواخیم لو بازی را خیلی خوب شروع کردند و توسط ورنر و سانه در دقایق 9 و 19 دو گل در نیمه اول به ثمر رساندند. در نیمه دوم هلند که چیزی برای از دست دادن نداشت عالی کرد و دو گل خورده را در دقایق پایانی توسط پرومس 85 و فان دایک 85 جبران کرد تا در نهایت با تساوی دو بر دو در خاک آلمان جواز صعود بگیرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 

شاگردان کومان که با فرانسه در امتیاز 7 مساوی شدند به دلیل غلبه بر بازی رودررو مقابل فرانسه راهی مرحله بعد شدند و ژرمن ها با 2 امتیاز راهی سطح B شدند.

 

نتایج کامل دیدارهای امشب

اخبار,اخبار ورزشی,لیگ ملت های اروپا

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------