بی‌پولی و مشکلات جدید فدراسیون بسکتبال/ تیم ملی بدون بدنساز و ماساژور در انتخابی جام‌جهانی



اخبار,اخبار ورزشی

در شرایطی که تیم ملی بسکتبال ایران دو سفر طولانی و دو دیدار بسیار حساس در انتخابی جام‌جهانی پیش روی خود دارد، ملی‌پوشان، بدنساز و ماساژور در کنار خود ندارند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران نهم آذر در ملبورن به مصاف استرالیا می‌رود و دوازدهم همین ماه در مانیل با فیلیپین بازی خواهد کرد و بر همین اساس ملی‌پوشان هم‌اکنون در دوحه پایتخت قطر اردو زده‌اند و پس از دو دیدار تدارکاتی با این کشور راهی استرالیا می‌شوند اما با این که سفری سنگین پیش رو دارند نه بدنساز همراه آنهاست و نه ماساژور.

 

مشکلات مالی گریبان فدراسیون بسکتبال را گرفته و بر همین اساس تعداد نفرات اعزامی کاهش پیدا کرده‌اند و تنها مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی، محمد عابدینی مربی تیم ملی، مسعود قاسمی سرپرست تیم و پزشک، همراه ملی‌پوشان راهی پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی شده‌اند و به دلیل کمبود منابع مالی بدنساز و ماساژور تیم به این سفر اعزام نشده‌اند.

 

نکته جالب توجه دیگری هم در این سفر وجود دارد. گفته شده فرزاد کوهیان قرار است به طور مستقیم راهی استرالیا شود و در آنجا به ملی‌پوشان اضافه شود. کوهیان که از ابتدا انتقادهای زیادی برای حضورش روی نیمکت تیم ملی بود بدون این که در اردوی تهران کنار ملی‌پوشان باشد یا راهی قطر شود به استرالیا می‌رود.

 

دلیلش مشخص نیست که چرا مربی تیم ملی که در اردوها حضور نداشته و بیشتر درگیر تیم باشگاهی‌اش است، باید راهی استرالیا شود در حالی که می‌تواند از تعطیلی لیگ برای برگزاری اردوی تیم ملی امید بهره ببرد.

 

اردوی تیم ملی امید در تابستان یک مرحله برگزار شد و این تیم به جام ویلیام جونز رفت و فدراسیون تاکید داشت که ملی‌پوشان امید به هیچ وجه بدون برنامه نخواهند ماند اما اکنون که لیگ تعطیل است و فرصت خوبی برای برگزاری اردو وجود دارد، کوهیان به استرالیا می‌رود و تیم امید نیز بدون برنامه خواهد ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------