کرانچار: نتیجه می‌توانست بهتر باشد/ سپاهان به روند مطلوب خود بازگشته است



اخبار,اخبار ورزشی,کرانچار

سرمربی سپاهان با اشاره به برد ۴ بر صفر این تیم مقابل پدیده گفت: اگرچه پیروزی شیرینی را کسب کردیم اما موقعیت‌های زیادی را نیز از دست دادیم که اگر گل می‌شد نتیجه می‌توانست بهتر باشد.

به گزارش مهر، زلاتکو کرانچار عصر جمعه پس از برد شیرین چهار بر صفر تیمش مقابل پدیده در نشست مطبوعاتی با اشاره به موقعیت‌های از دست رفته تیمش اظهار داشت: تیم موقعیت‌های بسیار زیادی را در این دیدار از دست داد که اگر به گل تبدیل می‌شد نتیجه می‌توانست خیلی بهتر باشد و به نظر من تیم پدیده باید از این نتیجه راضی باشد. 

 

وی پیرامون این برد شیرین افزود: خوشبختانه نتیجه خوب و رضایت‌بخشی را کسب کردیم که حاصل زحمات و تمرینات‌مان بود و امیدواریم بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره حضور ابراهیم عالمه در دروازه، ظهار داشت: دروازه‌بان ما با اعتماد به نفس ظاهر شد و حتی در دقایق پایانی و در مقابل تلاش پدیده برای گل‌زنی مطمئن و باصلابت عمل کرد؛ ما او را از یک تیم ملی به این تیم آوردیم که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشت و امیدواریم در آینده این دروازه‌بان بیشتر ارزش خود را ثابت کند. 

 

وی در ارتباط با بهبود روند نتایج تیمش نسبت به نیم‌فصل نخست بیان کرد: در بازی‌های گذشته سطح کیفی تیم بسیار بالا بود اما تنها حلقه گمشده تیم گلزنی بود که خوشبختانه در نیم‌فصل دوم این مشکل برطرف شد و با حضور علی کریمی در انتقال توپ به خط حمله بازی روانی نیز موفق‌تر عمل کردیم.  

 

کرانچار بازگشت پورقاز را موجب افزایش امنیت خط دفاعی تیم عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه در نیم‌فصل دوم با وجود پورقاز در کنار یزدانی و رحیمی و نیز قرار دادن یک ملی پوش در دروازه کمربند امنیتی، تیم محکم‌تر و مطمئن‌تر شده است. 

 

وی با اشاره به اینکه پیش از دیدار قرار بود کیخسروی درون دروازه باشد، توضیح داد: جایگاه دروازه‌بان بسیار حساس است و در تیم من مسائل مربوط به دروازه‌بان‌ها همه بر عهده مربی دروازه‌بان‌ها است و من پیش از بازی بر اساس تصمیم مربی دورازه بان‌ها تصمیم داشتم کیخسروی در دروازه باشد و پس از آن نیز بنا بر تصمیم مربی ها تصمیم گرفتم عالمه در دروازه قرار گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------