آمادگی پیشکسوتان پرسپولیس برای خرید سهام این باشگاه



اخبار,اخبار ورزشی,علی پروین

این روزها بار دیگر پرونده واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با موافقت رئیس‌جمهوری باز شده تا باز هم شاهد اعلام آمادگی برخی افراد برای خرید این دو باشگاه پرطرفدار پایتخت باشیم. علی پروین که سه‌شنبه به مجلس شورای اسلامی رفته بود تا برای عفو علی اکبریان، پیشکسوت فوتبال ایران پادرمیانی کند، صحبت‌هایی را هم پیرامون واگذاری باشگاه پرسپولیس و علاقه پیشکسوتان برای خرید سهام این باشگاه مطرح کرده است.

 

اسطوره باشگاه پرسپولیس که اعتقاد دارد امنیتی‌کردن خصوصی‌شدن سرخابی‌ها درست نیست و نباید این موضوع را خیلی سخت جلوه داد، از آمادگی پیشکسوتان پرسپولیس برای خرید سهام این باشگاه خبر می‌دهد: «شرکت پیـشکسوتان کهن پرسپولیس سال‌هاست که فعالیت می‌کند. در این شرکت، حدود ١٠٠ نفر از پیشکسوتان پرسپولیس حضور دارند و ما اعلام آمادگی کردیم باشگاه را بخریم.»

 

با این‌که علی پروین جزییاتی از این ماجرا و طرح پیشنهادی پیشکسوتان فاش نکرده اما با فلش‌بک به اتفاقات سه، چهار سال قبل می‌توانیم به ابعادی از  طرح خرید باشگاه توسط پیشکسوتان پی ببریم. بار قبلی که موضوع واگذاری جدی و حتی چندبار مزایده هم انجام شد، ابتدا پیشکسوتان پرسپولیس طرحی را برای در اختیار گرفتن سهام باشگاه ارایه کردند. برخی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس با اعضای شورای واگذاری جلساتی داشتند و پیشنهاد دادند که ٢٥‌درصد ارزش سهام را در ابتدا پرداخت کنند و مابقی این مبلغ طی چند‌سال با درآمدزایی صورت‌گرفته، پرداخت شود. البته بعد از این هم ماجرا به شکل دیگری پیش رفت.

 

پیشکسوتان بعد از برگزاری جلساتی با حسین هدایتی، او را به‌عنوان سرمایه‌گذار معرفی کردند تا شرکت استیل‌آذین در مزایده شرکت کند. البته این طرح هم با توجه به رد صلاحیت‌شدن شرکت هدایتی به سرانجامی نرسید. حالا بار دیگر با داغ‌شدن بحث واگذاری پرسپولیس به نظر می‌رسد پیشکسوتان طرح‌هایی برای در اختیار گرفتن باشگاه دارند. باید دید چه زمانی موضوع واگذاری وارد پروسه عملیاتی می‌شود و پیشکسوتان چقدر در این راه موفقخواهند بود.

 

روزنامه شهروند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------