مخالفت باشگاه ریورپلاته با برگزاری فینال کوپا لیبرتادورس در مادرید



اخبار,اخبار ورزشی,فینال کوپا لیبرتادورس

ماجراهای سوپرکلاسیکوی پر حاشیه فینال کوپا لیبرتادورس، ادامه دارد.

به گزارش طرفداری، پس از تایید کونمبول مبنی بر برگزاری فینال برگشت کوپا لیبرتادورس بین ریورپلاته-بوکاجونیورز در شهر مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، باشگاه ریورپلاته میزبانی را حق طبیعی خود می داند و با برگزاری فینال در خارج از بوینس آیرس مخالف است.

 

در بیانیه رسمی باشگاه ریورپلاته، آمده است:

پس از اعلام کونمبول مبنی بر گرفته شدن حق میزبانی از ریورپلاته و برگزاری این دیدار در شهر مادرید، باشگاه ریورپلاته مخالفت خود با تغییر محل بازی را اعلام می کند. چنین تصمیمی باعث می شود حق افرادی که بلیت بازی برگشت را خریداری کرده اند، ضایع شود. ضمن اینکه قانون برابری در فینال و تقسیم شرایط بین دو تیم فینالیست، زیر سوال می رود.

 

اتفاقاتی که پیش از دیدار برگشت رخ داد، نتیجه ضعف و کوتاهی نیروهای امنیتی بود و باشگاه ریورپلاته هیچ مسئولیتی در برابر آن ندارد. 

 

بیش از 66 هزار نفر بیش از 8 ساعت در روز شنبه منتظر شروع فینال بودند؛ سپس همین اتفاق بار دوم در روز یکشنبه هم تکرار شد و حالا برگزاری فینال در جایی خارج از ورزشگاه ریورپلاته، به دور از عدالت است.

 

غیرقابل درک است که مسئولان مربوطه، قادر به مدیریت و برگزاری مهم ترین رویداد فوتبالی آرژانتین در این کشور نیستند و نباید اجازه داده شود که عمل نادرست تعداد انگشت شماری تماشاگرنما، آرژانتین را از چنین رویداد مهمی محروم کند. برگزاری این مسابقه خارج از آرژانتین قابل توجیه و پذیرفتنی نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------