برانکو ایوانکوویچ: از داوری در اصفهان تجربه خوبی ندارم/ بازگشت طارمی ۱۰ روز دیگر معلوم می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو ایوانکوویچ

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش نمایش خوبی برابر سپاهان داشته است.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان درباره این بازی گفت: قبل از بازی وقتی قلعه نویی را دیدم به او گفتم که افتخاری است که سرمربی سپاهان و پرسپولیس باشید و این دربی را در این جو برگزار کنید. این ها بازی‌هایی است که به خاطر آن کار می کنیم و در ورزش هستیم. چیزی که مهم است این است که بازی خوبی را دیدیم و هر دو تیم برای برد تلاش می کردند. 

 

از دقیقه اول به خودمان اعتماد داشتیم

وی‌ ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از تماشاگرانمان که امروز ما را حمایت کردند ممنونم. بازیکنان شخصیت و اراده خود را نشان دادند و نشان دادیم که شخصیت تیم برنده را داریم، به طوری که از همان دقیقه اول به خودمان اعتماد داشتیم و در جو اصفهان مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی خوبی انجام دادیم و به همین دلیل به بازیکنانم و نتایجی که گرفتند افتخار می‌کنم.

 

تا به حال به دوستان رسانه‌ای توهین نکرده‌ام

خبرنگاری با اعلام اینکه خبرنگاران از شما دلخور هستند؛ چراکه چند ماه قبل در مصاحبه‌ای از کلمه سیرک استفاده کرده بودید، افزود: آن زمان شرایط برای حضورم در نشست خبری فراهم نبود و اگر یادتان باشد متوجه می‌شوید چه اتفاقاتی رخ داد. من بعد از بازی با ذوب‌آهن که هفته قبل هم انجام شد از شرایط ناراضی بودم و اعتراضم را به داوری هم انجام دادم اما به بازیکنانم گفتم بازی برای برد و باخت است و افتخار می‌کنم که رفتار و تلاش خوبی دارند. اما متوجه این حرف‌های شما نمی‌شوم. شما این بحث‌ها را از کجا آوردید؟ من به چه کسی این حرف را زدم؟ شاید شما این مسئله را جایی خواندید اما آیا من تا به حال به دوستان رسانه‌ای توهین کردم؟ من در باره وضعیت بازی در زمین حرف زدم،‌ اما اگر در این ۹-۸ ماه این مسئله را در دلتان نگه داشتید از شما عذرخواهی می‌کنم.

 

قلعه‌نویی دوست من است

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا از داوری بازی امروز راضی بودید یا نه، تصریح کرد: من بعد از بازی با ذوب‌آهن درباره داوری حرف زدم حرف حق را هم زدم. اشاره من به بازی با ماشین‌سازی بود که گل ما را مردود اعلام کردند و حتی بازی با سایپا را مثال زدم اما وقتی از سپاهان صحبت می‌کنیم، بارها گفته‌ام این تیم در ۱۰ سال اخیر بیشترین قهرمانی را داشته و ما ۳ دربی با استقلال، ‌تراکتورسازی و سپاهان داریم. قلعه‌نویی دوست من است و تیم را با بازیکنان خوب تقویت کرده و بزرگ‌ترین رقبای ما همین سه تیم و پدیده هستند، اما چه کسی پیدا کرده که من از سپاهان حرف زدم؟

 

فغانی نشان داد که حضورش در جمع 4 داور برتر دنیا بی‌دلیل نیست

وی ادامه داد: نمی‌خواهم به گذشته برگردم، اما اعلام کردم که در ۴ سال اخیر بیشترین ضرر از داوری‌ها متوجه پرسپولیس بوده و ما فقط داوری عادلانه می‌خواهیم. داور امروز نشان داد که بی جهت جزو ۴ داور برتر دنیا نیست و با لیاقت نشان داد که چطور قضاوت می‌کند. مطمئن باشید اگر می‌باختیم هم همین حرف‌ها را می‌زدم.

 

خستگی پرسپولیس طبیعی است

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد این تیم با توجه به بازیکنان کمی که دارد خسته شده، گفت: نیمه دوم توپی از وسط زمین جلو نیامد و حریف دفاع می‌کرد، طبیعی است که بازیکنان پرسپولیس خسته هستند چون آنها بیشترین بازی را نسبت به تیم‌های دیگر انجام داده‌اند، ولی فکر می‌کنم امروز خودتان کاملا دیدید که آیا آنها آمادگی بدنی دارند یا خیر.

 

بعد از اینکه به کاشیما باختیم، بهانه‌ای از من شنیدید؟

برانکو در خصوص اینکه چرا وی قبل از بازی با سپاهان به داوری‌ها ایراد گرفت و به نوعی بهانه‌گیری کرد، اضافه کرد: صحبت‌های من مربوط به ۴-۳ سال اخیر است و این صحبت کلی بود. شما تا حالا شنیده‌اید من دنبال بهانه باشم؟ بعد از باخت به کاشیما آمدم و گفتم که باختیم، آیا بهانه گرفتم؟ بعد از این بازی هم به مصاف سایپا رفتیم و ۱۰ ساعت در راه رسیدن به ژاپن بودیم، آیا کسی بهانه آورد؟ آیا شما مصاحبه‌های من را می‌خوانید؟ به نظر من خوب نخوانده‌اید. شما کی دیدید ما به دنبال فرار به جلو یا بهانه باشیم. بازیکنان تیم من به دنبال نتیجه گرفتن هستند و ما می‌خواهیم فقط ببریم.

 

تساوی عادلانه بود

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه در نیمه دوم شاهد یکی از بهترین‌ بازی‌های این تیم بودیم، گفت: درست است. من به خاطر همین موضوع بازیکنان تیمم را تحسین می‌کنم، چون آنها واکنش‌ها و رفتارهایی نشان دادند که تحسین‌برانگیز بود. ما وقتی با گل زیبای پورقاز عقب افتادیم، اطمینان داشتیم که بازی را می بریم، درست است که یک نتیجه همیشه واقع‌گرایانه به نظر می‌آید اما به نظرم تساوی عادلانه بود چون ما مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم. با حرف شما هم موافق هستم که در نیمه دوم یکی از بهترین بازی های پرسپولیس را شاهد بودیم و بازیکنان ما چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ بدنی در بهترین شرایط بودند که بابت این موضوع به همه شاگردانم تبریک می‌گویم.

 

 نمی‌دانم در قطر از طارمی راضی هستند یا نه؟

خبرنگاری پرسید آیا صحت دارد مهدی طارمی قرار است به پرسپولیس برگردد که برانکو پاسخ داد: او در حال حاضر بازیکن یک باشگاه دیگر در قطر است، نمی‌دانم از او راضی هستند یا نه، چون اخبار را دنبال نمی‌کنم و تماسی هم ندارم. هفته قبل این موضوع را گفتم باز هم آن را تکرار می‌کنم، طارمی بازیکن تیم ملی و یک فوتبالیست ملی‌پوش است. او چند سال در جمع ما بوده و آقای گل هم شده است، اما این مسئله مربوط به فقط من و باشگاه پرسپولیس نیست، بلکه مربوط به خود او و باشگاه است. ضمنا الان زمان مناسبی برای پاسخ دادن به این سوال نیست و شاید بهتر باشد ۱۰ روز دیگر که بازی‌های نیم فصل تمام شده این سوال را بپرسید.

 

قرار بود ربیع‌خواه را جای شجاع وارد میدان کنم

وی درباره روند شجاع خلیل زاده در پرسپولیس هم اظهار داشت: شجاع زمانی که در سپاهان بازی می کرد از مهره‌های مهم این تیم بود. الان هم برای ما مهره موثری است و با سرزنی که دارد در بخش هجومی هم به ما کمک می کند. او کیفیت خوب خودش را هم سال قبل و هم امسال نشان داده و فکر می کنم سال قبل به سپاهان گل هم زد. او البته از ناحیه گردن و کمر مشکل دارد و من از او ممنون هستم که با مصدومیت برای ما به میدان می رود. حتی امروز ربیع‌خواه قبل از بازی گرم کرد چون مطمئن نبودم که شجاع امروز می‌تواند بازی کند. او کل نیم فصل را با درد بازی کرده و با ۲۰۰ درصد توانش برای تیم، هواداران و خانواده‌اش بازی می‌کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------