اظهار نظر سرمربیان سوریه و فلسطین پس از دیدارشان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه گفت: هر کاری که از دست‌مان ساخته بود انجام دادیم، اما ماشین‌های گلزنی‌مان در امر گلزنی موفق نبودند.

به گزارش میزان، برند اشتانگه، سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال سوریه در پی تساوی بدون گل امشب (یکشنبه) شاگردانش مقابل فلسطین گفت: ما بیشتر از فلسسطین بابت این تساوی ناامید هستیم. هر کاری که از دست‌مان ساخته بود، انجام دادیم، اما ماشین‌های گلزنی‌مان در امر گلزنی موفق نبودند.

 

وی افزود: مالکیت توپ و میدان در نهایت معنای خاصی ندارد وقتی نتوانید نتیجه را از آن خود کنید. اکنون باید به بازی با اردن فکر کنیم و سعی کنیم در آن بازی عملکرد بهتری از خود ارائه دهیم و امتیازات لازم به منظور صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب کنیم.

 

سرمربی آلمانی سوریه تصریح کرد: نمی‌خواهم بازیکنانم را مورد سرزنش قرار دهم، چون خود آن‌ها هم در رختکن بابت این نتیجه ناامید بودند.

 

سرمربی فلسطین: به خوبی راه‌های نفوذ را به روی سوریه بستیم/ امتیازی تاریخی کسب کردیم

اخبار,اخبار ورزشی

نورالدین ولدعلی سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین در پی تساوی بدون گل شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل سوریه اظهار داشت: این امتیازی تاریخی است که ما در تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کسب کردیم.

 

وی افزود: ما نقاط ضعف و قوت سوریه را مورد بررسی قرار داده بودیم و سعی کردیم حملات خطرناک آن‌ها را متوقف کنیم. ما به خوبی راه‌های نفوذ را به روی سوریه بستیم و بازیکنانم به خوبی به وظیفه خود عمل کردند.

 

سرمربی فلسطین همچنین در مورد ۱۰ نفره شدن تیمش در نیمه دوم تصریح کرد: بعد از اخراج محمد صالح در دقیقه ۶۸ بازی مجبور شدیم تغییراتی در سبک بازی و رویکردمان به وجود بیاوریم که همین در روند ما تأثیرگذار بود. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------