سرمربی چین: بازی‌های نخست همیشه دشوار است/ سرمربی قرقیزستان: بازیکنان بزرگ ما اشتباه کردند و باختیم



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی تیم ملی فوتبال چین از کسب ۳ امتیاز در بازی نخست برابر قرقیزستان راضی است.

به گزارش ایسنا به نقل از الیوم، تیم ملی فوتبال چین موفق شد با برتری ۲ بر یک برابر قرقیزستان، به سه امتیاز نخست خود در این رقابت‌ها دست یابد. 

 

مارچلو لیپی گران‌ترین سرمربی حاضر در جام ملت‌های آسیا بعد از این دیدار گفت: همیشه بازی‌های نخست، سختی خاص خودش را دارد و در این دیدار نیز برابر تیمی بازی می‌کردیم که انگیزه زیادی داشت و با نفرات زیادی در زمین خودی بازی می‌کرد. طبیعی است که از نتیجه بازی راضی باشم ولی سبک بازی ما نیاز به بهتر شدن دارد. باید در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم. 

 

او در ادامه گفت: همه تیم‌ها در جام ملت‌ها با انگیزه ظاهر می‌شوند و قرقیزستان نیز این طور بود و با اشتیاق زیادی بازی می‌کرد. 

 

سرمربی قرقیزستان: بازیکنان بزرگ ما اشتباه کردند و باختیم

اخبار,اخبار ورزشی

الکساندر کریستینین، سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان در نشست خبری پس از بازی با چین گفت: همان‌طور که انتظار داشتیم بازی بسیار سختی برای هر 2 تیم بود. مرتکب اشتباهات بیشتری نسبت به چین شدیم و بازیکنان بزرگ قرقیزستان در این اتفاق بیشتر دخیل بودند. در خط حمله تمرکز نداشتیم و در خط دفاعی نیز خیلی اشتباه کردیم. نباید به دنبال دلیل شکست فقط در یک بازیکن باشیم. حتی بزرگترین بازیکنان هم اشتباه می‌کنند.

 

وی افزود: قرقیزستان با وجود شکست هنوز تیم حذف‌شده‌ نیست و شانس صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را دارد. چین همان‌طور که انتظارش می‌رفت بازی کرد اما ما در نیمه‌دوم چند اشتباه بد داشتیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------