سرمربی اردن: ویتنام شایسته صعود بود/ سرمربی ویتنام: شاگردانم شجاعت و جنگندگی خود را به نمایش گذاشتند



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی تیم فوتبال اردن، ویتنام را شایسته صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا دانست.

به گزارش میزان، ویتال بورکلمانس سرمربی بلژیکی تیم فوتبال اردن پس از شکست شاگردانش در ضربات پنالتی مقابل ویتنام و ناکامی در صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: بازیکنانم در نیمه اول با یک گل پیروز شدند، اما در نیمه دوم با اضطراب به زمین رفتند و نمی‌دانم چرا چنین حالتی داشتند.

 

وی افزود: من به آن‌ها هشدار‌های لازم را دادم. ما شانس خود را از دست دادیم و حریف به گل تساوی در نیمه دوم دست یافت. در مجموع به نظرم ویتنام شایسته صعود بود.

 

سرمربی ویتنام: شاگردانم شجاعت و جنگندگی خود را به نمایش گذاشتند

اخبار,اخبار ورزشی

پارک هانگ سئو پس از صعود ویتنام به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: کار سختی برای پیروزی در این بازی داشتیم، حتی سبک بازی ما مورد انتقاد برخی رسانه‌ها قرار گرفت، اما امروز نشان دادیم که قادر به ارائه یک بازی هجومی هستیم.

 

وی با اشاره به تمایل به ارائه بازی هجومی گفت: نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت، چون هر تیمی که به این مرحله صعود کرده، تیم قدرتمندی است. امروز شاگردانم شجاعت و جنگندگی خود را به نمایش گذاشتند. این دومین برد ما در این مسابقات بود که ما را به جمع هشت تیم برتر رساند. حالا که با یک بازی 120 دقیقه‌ای صعود کرده‌ایم، همچنان تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا باز هم شگفتی‌ساز شویم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------