حیرت ملی‌پوشان از امکانات پک؛ تشک‌های این‌جا از تختخواب‌مان راحت‌تر است!



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

بازيكنان ملي‌پوش اولين جلسه ريكاوري خود را زير نظر كادر فني تيم ملي برگزار كردند.

به گزارش خبرورزشی، اين تمرينات در سه گروه برگزار شد و در پايان مربيان تيم ملي اين‌قدر خسته بودند كه ناي راه رفتن نداشتند!

 

بخش اول‌؛ ريكاوري بدني

اين بخش براي آن بود كه بازيكنان بتواند بازيابي بدني داشته باشند. در واقع مربيان تيم ملي اسمش را گذاشته‌اند ريكاوري بدني. بازيكنان تيم ملي از ديدن امكانات ساختمان پك به تازگي تكميل شده، بهت زده بودند و باورشان نمي‌شد چنين امكاناتي در كمپ وجود داشته باشد. تعداد زيادي تردميل و دوچرخه و همين‌طور امكانات كامل يك باشگاه ورزشي به همراه استخر و سونا و جكوزي به همراه زمين چمن مصنوعي و... در ساختمان پك وجود دارد.

يكي از بازيكنان تيم ملي كه از ديدن اين امكانات بهت‌زده شده بود، به خنده گفت: «اين تشك‌هايي كه زيرمان انداخته‌ايم از تشك تخت خانه راحت‌تر است!»

 

بخش دوم‌؛ آماده‌سازي روحي براي جام جهاني

از نظر مربيان تيم ملي اين بخش مهمتر از بخش اول است. كادر فني تيم ملي به همراه بازيكنان به اتفاق كنفرانس مي‌روند و در آنجا براي بازيكنان درباره حال و هواي جام جهاني، ستاره‌هايي كه قرار است مقابل‌شان بازي كنند و همين‌طور سبك بازي تيم ملي صحبت مي‌كنند. در اولين جلسه هم اوسيانو به همراه ماركار و ديگر مربيان در اين‌باره توضيحات زيادي به بازيكنان دادند و تلاش كردند آنها را از نظر روحي و رواني براي بازي‌هاي سخت آماده كنند. هدف اصلي اين است كه بازيكنان علاوه بر آگاهي، متوجه باشند رقابت‌هاي جام جهاني‌ خيلي نزديك است و با توجه به اين مسئله خود را آماده‌تر مي‌كنند.

 

تشكر اوسيانو از باشگاه‌هاي ليگ برتر

اوسيانو كروز، دستيار اول كارلوس كي‌روش درباره اولين هفته تمرين ريكاوري بازيكنان داخلي براي جام جهاني‌ مي‌گويد: «از همكاري بسيار خوب مربيان ايراني تشكر مي‌كنم و همچنين بايد از اعتمادي كه اين عزيزان به ما كردند قدرداني كنم. مطمئناً با اين نوع تمرين آماده‌سازي كه در حال اجراي آن هستيم تا خرداد با آمادگي بالاتري به رقابت با حريفان خواهيم پرداخت.» اوسيانو درباره وضعيت ملي‌پوشان هم توضيح مي‌دهد: «مهمترين قسمت برنامه‌اي كه پيش ‌رو داريم انتخاب بهترين و آماده‌ترين بازيكنان براي حضوري موفق و قدرتمند در جام حهاني است. تمريناتي كه مد نظر داريم نه‌تنها مربوط به ريكاوري است بلكه تلاش مي‌كنيم بازيكنان با آنچه در جام جهاني روبه‌رو مي‌شوند، آشنا شوند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------