فالکائو: رویای همیشگی من گلزنی در جام جهانی است



اخبار,اخبار ورزشی,فالکائو

ال تایگر می‌گوید همیشه گلزنی در جام جهانی را با تیم ملی کلمبیا در جام جهانی تصور می‌کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از فیفا، کلمبیا در گروه H جام جهانی با تیم های ژاپن، لهستان و سنگال همگروه شده است. رادامل فالکائو بهترین گلزن تیم ملی کلمبیا که به دلیل پارگی رباط صلیبی جام جهانی برزیل را از دست داد این‌بار بی‌صبرانه منتظر است تا در روسیه به همراه تیم ملی کشورش به میدان برود. جایی که کلمبیا باید در اولین دیدار برابر تیم ملی ژاپن قرار گیرد.

 

رادامل فالکائو درباره حضور در جام جهانی با تیم ملی کشورش گفت: همیشه تصور می‌کردم که در جام جهانی برای تیم ملی کشورم موفق به گلزنی شدم. نمی‌دانم چند بار ولی همیشه آرزو و رویای من این بوده است که بتوانم برای کشورم در جام جهانی گلزنی کنم. در کلمبیا خیلی‌ها منتظر جام جهانی هستند. مردم انتظارات زیادی از تیم ملی کشورشان دارند و امیدوار هستند ما در جام جهانی بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهیم.

 

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: اگر کلمبیا نتواند عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد، طرفدار دو تیم برزیل و آرژانتین خواهم بود چون این دو کشور از آمریکای جنوبی هستند و برای من مهم است که بازیهای این دو تیم را نیز دنبال کنم. همچنین از بچگی طرفدار رونالدو و گابریل باتیستوتا بودم و این دو از الگوهای دوران فوتبال من بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------