راموس: حتماً یک جای کارمان می‌لنگد که این قدر از بارسلونا عقب مانده‌ایم



اخبار,اخبار ورزشی,راموس

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که اختلاف فاحش میان تیمش و رقیب کاتالان در جدول رده‌بندی لالیگا، نشانه‌ای از وجود ضعف در عملکرد کهکشانی‌ها است.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، سرخیو راموس و یارانش در رئال مادرید شب گذشته (شنبه) در خانه لوانته به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2 بر 2 دست پیدا نکردند، نتیجه‌ای که نه تنها باعث پابرجا ماندن فاصله 18 امتیازی آنها با کاتالان‌ها شد بلکه این فرصت را در اختیار آبی‌و‌اناری‌ها قرار می‌دهد که امشب با فتح دربی کاتالونیا فاصله خود را با رقیب دیرینه‌شان به 21 امتیاز افزایش دهند، فاصله‌ای که جبران آن در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان لیگ - حتی با وجود بازی معوقه کهکشانی‌ها - بسیار بعید به نظر می‌رسد.

 

راموس پس از توقف تیمش به خبرنگاران گفت: حتما یک جای کار ما می‌لنگد وگرنه نباید چنین فاصله غیرطبیعی میان ما و بارسلونا وجود داشته باشد. ما در بازی‌هایی که بر توپ و میدان مسلط بودیم، امتیازات فراوانی از دست داده‌ایم. امسال یکی از بدترین سال‌های ما بوده است و لیگ قهرمانان تنها چیزی است که برای ما باقی مانده. باید در این مدت باقی مانده تا پایان فصل متحد بمانیم چون این تنها راه کسب موفقیت در لیگ قهرمانان است.

 

کاپیتان کهکشانی‌ها ادامه داد: در تیم ما چیزهای زیادی است که باید آنالیز شود. گاهی اوقات به نظر می‌رسد که ما بر بازی سوار هستیم اما ناگهان شوتی به سمت دروازه‌مان شلیک می‌شود و کیلور ناواس آن را دفع می‌کند و در ریباند آن ما مرتکب اشتباه می‌شویم. باید از این اشتباهات برای حفظ شانس‌مان در لیگ قهرمانان استفاده کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------