احتمال بازگشت موراتا به رئال مادرید



اخبار,اخبار ورزشی,موراتا

مهاجم اسپانیایی چلسی احتمال بازگشتش به تیم پیشین خود را رد نکرد.

به گزارش تسنیم، آلوارو موراتا که در تابستان اخیر در ازای 60 میلیون پوند به چلسی پیوست، در فصل جاری تا کنون 10 گل برای آبی‌پوشان لندنی در مسابقات لیگ برتر به ثمر رسانده است. مهاجم اسپانیایی چلسی در حال حاضر از ناحیه کمر آسیب‌ دیده و آنتونیو کونته هم مطمئن نیست که مهاجم گلزن تیمش چه زمانی به میادین بازخواهد گشت.

 

موراتا که پیش از این در دو مقطع بین سال‌های 2010 تا 2014 و 2016 تا 2017 در رئال مادرید عضویت داشته، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی « Movistar+» اسپانیا گفت: قطعاً برای چلسی احترام خاصی قائل هستم، باشگاهی که برای به خدمت گرفتن من تلاش زیادی کرد و از اینکه در این تیم هستم، خوشحالم، اما رئال مادرید برای من همیشه رئال مادرید خواهد بود.

 

وی همچنین در خصوص احتمال جدایی‌اش از چلسی در صورت جدایی آنتونیو کونته از این تیم اظهار داشت: در حال حاضر به چنین چیزی فکر نمی‌کنم. در مقطع فعلی نتایج ضعیفی کسب کرده‌ایم و به همین جهت باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم. باید سعی کنیم به این روند بد پایان دهیم و 3 امتیاز بازی مقابل وست‌برومویچ را به دست بیاوریم.

 

موراتا در پایان یادآور شد: خارج شدن از این شرایط آسان نخواهد بود چون اعتماد به نفس تیم بالا نیست، اما باید به کارمان و به فوتبال‌مان اعتماد داشته باشیم و 3 امتیاز بازی با وست‌بروم را از آن خود کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------